Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ringe052
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 12, 2015 om 19:07Schadevergoeding BonitaBeste forumleden
Mede dankzij jullie tips ben ik zaterdag nogmaals ( voor de 4e keer) terug gegaan naar de winkel. Ik heb gezegd een klacht in te dienen bij consuwijzer en ja hoor, opeens vond men alles terug in het kassaoverzicht. Ik heb het volledige aankoopbedrag teruggeëist en gekregen na nog een beetje zeuren!
Bedankt voor alle hulp! -
Jul 10, 2015 om 22:24Schadevergoeding BonitaIk heb de broeken eind maart gekocht. Ze zijn van de nieuwe zomercollectie. Ik heb ze op de juiste manier gewassen. Daarnaast zijn de broeken niet eens tegelijk gewassen en hebben ze beide hetzelfde probleem. Ik ben reeds twee keer terug gegaan naar de winkel. De eerste keer zouden ze de broeken opsturen naar de firma. Toen ik na 2 weken tevergeefs wachten terug ging bleek er niets te zijn opgestuurd. Op de broeken staat maar liefst 3 X de naam van Bonita geschreven. Zij beweren nu dat ik de broeken niet in hun winkel gekocht zou hebben, ondanks het afschrift van de betaling. Bonita is een Duits merk. Ik heb de broeken terug geëist ( was niet zo makkelijk) en ben nu bezig met een klacht op het hoofdkantoor in Duitsland. Ze weigeren in de winkel ook maar iets te doen.
Ik vind het belachelijk dat ze zo met hun klanten omgaan. Ik denk erover ze nu schriftelijk terecht te wijzen. -
Jul 10, 2015 om 17:42Schadevergoeding Bonita[quote=edrick3 schreef op vrijdag 10 jul 2015, 17:37]Hallo ringe052,
Tja.. Ik heb me aan de was voorschriften gehouden en zij zelf vertellen dat ze twee jaar garantie geven.
.....En dat terwijl ze 2 jaar garantie geven.....
Op een zomerbroek???
Waar staat dat?
En waarom 2x dezelfde vraag? Klik hier.
Heb je je wel aan de wasvoorschriften gehouden?
Je zou denken dat ze dan wel meer klachten gehad zouden hebben.
Je zou je klacht op klachtenkompas.nl kunnen zetten.
Met vr.gr. -
Jul 10, 2015 om 17:37Wel of niet schadevergoeding?[quote=1953 schreef op vrijdag 10 jul 2015, 17:14][quote=ringe052 schreef op vrijdag 10 jul 2015, 17:07]Ik heb twee lichte zomergroenten gekocht bij Bonita Den Bosch eind maart. In de was blijken de leren etiketten uit te lopen en deze geven gele vlekken op de broeken.. De winkel beweert in de kassa mijn transactie van 232 euro niet te vinden terwijl ik het afschrift heb. Dus geven ze ondanks garantie van 2 jaar geen cent retour. Daarbij vertellen ze ook nog nooit te hebben gehoord van uitlopende etiketten. Kan dit zomaar?
Kan even niet uw vraag volgen. U hebt het over zomergroenten in maart jl. gekocht. De tekst verder lezende zou het weleens gaan om twee zomerbroeken?
Als u kunt aantonen dat u € 232,00 heeft betaald en u hebt de kassabon nog voor de 2 jaar wettelijke garantie, dan begrijp ik niet waarom Bonita zo moeilijk aan het doen is.