Antwoorden gegeven door: susanm
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 23, 2015 om 10:44Klacht t-mobile
Ik heb net een zeer frustrerende chat met een medewerkster van T-mobile achter de rug om precies dezelfde reden. Mijn flex-abonnement is ook omgezet naar een volgens T-mobile soortgelijk (maar wel duurder) abonnement en mijn opgebouwde beltegoed ben ik kwijt.
T-mobile sluit contracten af met bepaalde voorwaarden, maar T-mobile kan zelf de voorwaarden veranderen wanneer het hen uitkomt. Volgens mij is dat niet de essentie van een contract.
Dat zou hetzelfde zijn als je bij de bank een jaar lang geld op je spaarrekening hebt gezet, de bank na dat jaar de voorwaarden eenzijdig verandert en dan tegen je zegt "je spaartegoed schrappen we, want we hebben de voorwaarden veranderd".
Ik vraag me werkelijk af of het wel rechtsgeldig is wat T-mobile doet. Ik zou het fijn vinden als je me op de hoogte houdt van de voortgang. Heb namelijk zelf ook rechtsbijstand. Bedankt. -
Apr 29, 2011 om 13:32Tele2 zegt ongevraagd KPN-abonnement op[quote=dirck schreef op vrijdag 29 apr 2011, 13:27]Als je hier klikt, vervolgens een klein stukje naar beneden scrolt, dan zie je daar tele2webcare staan.
Stuur een mailtje naar Danielle, vermeld daarbij ook even de link naar dit topic en hopelijk komt het dan goed.
Groet, Dirck
Hoi Dirck, bedankt voor alle moeite, maar Danielle heeft inmiddels zelf al contact met me opgenomen (zie hierboven) en gaat het probleem in behandeling nemen. Hopenlijk kan het op een snelle en bevredigende manier opgelost worden. Ik zal het verloop hier ook posten, zodat andere mensen er in de toekomst wellicht ook wat aan hebben. -
Apr 29, 2011 om 13:25Tele2 zegt ongevraagd KPN-abonnement op[quote=tele2webcare schreef op vrijdag 29 apr 2011, 13:21]Beste SanneM,
Het spijt me te lezen dat je telefoondienst onverwachts is opgezegd!
Ik zie dat je op het forum van Tros Radar ook je klacht hebt gepost.
Ik heb het probleem al via dat forum in behandeling genomen, dus om het overzicht te bewaren zal ik verder communiceren via het Tros Radar forum.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb je inmiddels een mail gestuurd met mijn gegevens. Mijn naam is trouwens SusanM -
Apr 29, 2011 om 13:24Tele2 zegt ongevraagd KPN-abonnement opIk heb net alvast het Tele2-registratieformulier uitgeprint en wat schetst mijn verbazing. Bij het kostenoverzicht staat dat ik buiten de € 19,95 per maand voor het Tele2 Internet ook nog € 5,00 per maand moet betalen voor "Lijn abonnementskosten". Dit zijn kosten die normaal gesproken in rekening worden gebracht bij mensen die geen KPN (of andere) telefoonaansluiting hebben. Tele2 heeft dus onze KPN-lijn zonder toestemming opgezegd en brengt mij nu € 5,00/maand in rekening voor het gebruik een andere telefoonlijn.
-
Apr 29, 2011 om 12:52Tele2 zegt ongevraagd KPN-abonnement opTele2 Internet Super (Internet tot 20Mb/s)