Afpersing?
Uw openstaande factuur, let op en voorkom extra kosten!
Privé
x
Worldincasso A.B.
6 okt. (7 dagen geleden)
aan mij
Geachte heer/mevrouw,
Graag uw aandacht voor het volgende.
Wij zijn nu al geruime tijd bezig met u in contact te treden teneinde een oplossing te vinden inzake de vordering van Worldclub A.B. / D2014284957 van 19,99 euro, inmiddels verhoogd met 40 euro incassokosten, totaal 59,99 euro.
Dat blijkt helaas niet haalbaar: u reageert niet op onze berichten of u houdt zich niet aan eventueel gemaakte afspraken, en verspeelt daarmee uw positie bij een gerechtelijke procedure.
Wij stellen u nog eenmaal in de gelegenheid om met ons in contact te treden en eventueel een regeling te treffen.
Reageert u ook nu niet, dan gaan wij binnen een week over tot het uit handen geven van de vordering aan de deurwaarder, teneinde u op korte termijn te dagvaarden voor de Kantonrechter.
Dit betekend voor u:
- plaatsing op de zwarte lijst van web-leveranciers. U wordt daarmee van verdere leveranties van webwinkels uitgesloten;
- een confrontatie met kosten die een veelvoud zullen zijn van uw oorspronkelijke factuurbedrag;
- een eventuele beslaglegging op uw inkomsten en/of eigendommen voor het verhalen van het volledige openstaande bedrag, inclusief gerechtelijk kosten (met een minimum van 450,00 euro).
Wij hopen en vertrouwen erop, dat u de aangekondigde maatregelen zult voorkomen en zien uw reactie graag tegemoet, u kunt onze klantenservice bereiken via 0909-4133500, box-nummer: 112747 (0,9 c/pm), deze zijn 24/7 bereikbaar voor al uw vragen, momenteel is het wel extra druk dus kan het zijn dat we uw telefoontje niet kunnen beantwoorden, u kunt ons ook een bericht sturen via ons ticket systeem op http://wqd.nl/worldincasso.
Betaal direct en voorkom extra hoge kosten, zoals deurwaarders kosten en de wettelijke rente die we mogen opeisen! Maak het bedrag (19,99 euro + 40,- euro incassokosten) van 59,99 euro direct over op onze rekening!
Rekening nummer: [edit redactie]
O.v.v.: Openstaande factuur D2014284957 [UW NAAM]
T.n.v.: [edit redactie]
Factuur specificatie:
Factuurnummer: D2014284957
Factuur bedrag: 19,99 euro
Incassokosten: 40,- euro
Wettelijke rente: Nog niets
Gekochte producten: D201484, 19,99 euro, 1 stuk, e-book Phill Laur voor laptop
Wilt u snel antwoord op al uw vragen? Stuur ons een bericht via http://wqd.nl/worldincasso
Hoogachtende en in afwachting onder alle reserves,
[edit redactie]
World Incasso A.B.
T: 0909-4133500, box-nummer: 112747 (0,9 c/pm)
I: http://wqd.nl/worldincasso
Nederlands: De informatie in dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien het e-mailbericht niet voor U is bestemd en bij vergissing bij u terecht is gekomen verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen en het bericht te vernietigen. In voorgaand geval is verspreiding, openbaarmaking of gebruik van de inhoud van het e-mailbericht verboden. Opdrachten worden slechts aanvaard en uitgevoerd onder toepasselijk verklaring van onze algemene voorwaarden.
English: The information in this e-mail message is private and confidential, and only intended for the addressee. Should you receive this message by mistake, we kindly ask you to contact us immediately and destroy the e-mail message. Any use of the contents, reproduction or disclosure to third parties is strictly pr
Niet op reageren, Lena (ehh henneke1949).
Allemaal onzin.
Je hebt toch geen e-book aangeschaft, naar ik aanneem.
Dit is fake, deze tillers willen dat je 0909 gaat bellen a € 0,80 per minuut terwijl er uiteindelijk niet geantwoord word, pas in radar op tv geweest.
Alleen al het rekening nummer 909 enz .is al een aanleiding om aan oplichting te denken, dat nummer is een nummer die dus zelf een hoop geld per minuut kan kosten. Niet op ingaan is de zzak het is 100% nep alleen maar om u dat dure nummer te laten bellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wat kan ik doen wanneer de Hogeschool voor de Kunsten Den Haag haar eigen geschillenregeling niet uitvoert?
De Hdk heeft een geschilenregeling.https://www.hogeschoolderkunsten.nl/storage/documents/Geschillenregeling-HdK.pdf
Ik heb via het adres klachtenloket@hdk.denhaag.nl een klacht ingediend maar deze is nooit in behandeling genomen door deze hogeschool. Ik heb mijn klacht gerappelleerd maar de klacht is na maanden nog steeds niet in behandeling genomen? Mijn klacht voldoen aan de vormeisen
...
Lees meer
Hoelang moet het duren voordat seats and sofas z'n beloftes nakomt.
Wij hebben ook een verkeerd bankstel gekregen. Nu alweer een maand bezig om het op te lossen. We komen geen stap vooruit . Lees meer
Eenzijdig bepaalde nieuwe einddatum aflossingsvrije hypotheek
wij hebben een oude aflossingsvrije hypotheek zonder einddatum. staat zo in de hypotheekakte
we krijgen nu een brief van de bank met volgende tekst:
'''
Voor leningsdeel xxx hebben we geen einddatum met u afgesproken in de hypotheekakte. Daarna hebben we in onze brieven wel een einddatum aan u dooorgegeven. Deze einddatum blijvne we gebruiken omdat we stoppen met aflossongsvri
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer