De klantenservice van NS
Hallo iedereen,
ik heb iets wat ik toch graag wil delen en ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit bekend voorkomt.
Een aantal weken geleden heb ik e-tickets via de NS site besteld omdat ik met mijn vriendin een dagje weg wou. deze kosten welgeteld 90 euro! toch maar besteld maar een aantal dagen voor vertrek werden we verhinderd door minder leuke gebeurtenissen in de familie. we waren dus geforceerd om thuis te blijven. omdat deze tickets voor die dag alleen geldig waren waren deze dus weggegooid, dacht ik.. Dus ik eerst met 'eva' de automatische klantenservice gemaild. deze gaf aan dat wanneer deze e-tickets 2 dagen voor de vermelde datum verzonden werden naar NS ik recht had op restitutie of te wel geldteruggave. Ook heb ik nog even gebeld voor bevestiging en ook deze gaf aan dat ik er wel recht op had. Ik heb deze brieven dus direct op de bus gedaan in een extra stevige envelop. Krijg ik vandaag een brief in de bus dat ik geen recht heb op restitutie omdat het kon zijn dat deze tickets gebruikt zouden zijn.. ik neem toch aan dat ze deze kunnen scannen??? En dan wordt je eerst verteld dat je gewoon je geld terug krijgt en later blijkt dit toch niet zo te zijn.. voor die hoge mannetjes daar heeft 90 euro net zoveel waarde als wc papier maar omdat ik elke euro om moet draaien en ik er erg lang voor gespaard heb is het extra zwaar om deze brief te lezen. uiteraard ook de reden waarom we niet konden reizen maakt het niet makkelijker. heeft iemand tips of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
wat mij betreft maken ze hier maar een mooi programma van op TV want ik heb wel vaker dingen gehoord over de NS.
Groeten,
Bram
Heeft U bewijs van instuur datum?
En 2x printen zou ook kunnen, dus als ik nu een kaartje koop op datum...
En morgen retour stuur...
En dan over enkele weken ga reizen, ben ik dan traceerbaar?
De E ticket kun je ook op de dag zelf betalen en printen dus waarom zo vroeg?
Ik heb bij deze e-tickets een brief geschreven waarop de datum van insturen was vermeld, deze heb ik nog altijd op mijn pc staan.
Deze e-tickets moest ik uitprinten om te mailen. Het was erg vroeg omdat ik naar een musical zou gaan met mijn vriendin en daarvoor moest ik ruim van de tijd een datum plannen, toen heb ik ook direct maar kaarten gekocht. de service 'eva' gaf aan dat deze te retourneren zijn wanneer deze op tijd zijn opgestuurd en ongebruikt zijn.
hoe bedoelt u : ben ik dan traceerbaar?
ik bedoel ermee te zeggen: ze kunnen lijkt mij controleren of deze kaartjes al gebruikt zijn door deze te scannen. Het zijn hun eigen tickets. Dan kan het apparaat toch aangeven of deze al gebruikt zijn, als ze dit scannen na de dag van de reis en deze is dus niet gebruikt zal het toch geen probleem hoeven zijn?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer