ji
door jilles May 7, 2015 om 22:16
Auto & vervoer

Fietsband continental touring (plus)??

Ik heb verleden jaar een dure anti lek band gekocht van het merk continental touring plus.
Hij heeft ongeveer 1.a 1.5 jaar op mijn e- bike voorop gezeten.
Hij droogde al heel snel uit aan de zijkanten, en het loopvlak is nu bijna volledig weg.
Het lijkt wel een soort plastic rubber achtige band.
Ik ben er zeer ontevreden over , omdat zelf de originele merkloze band langer mee ging.
Als pleister op de wonde kan ik 10 tot 15 procent korting krijgen van de fietsenmaker. En bellen naar Barneveld waar continental zit schoot ook niet echt op.
Wie heeft deze slechte ervaring ook?

1257 4 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 8, 2015 om 13:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ben ik ook een keer mee bezig geweest maar nooit meer een anti lek genomen. De grootst strop ermee is dat het rijden veel zwaar meer weerstand heeft op het weg ek.der is geworden en de band

me
door mein33 - May 8, 2015 om 14:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Gelukkig heb ik, na het lezen van uw topic, geen ervaring met Continental banden.
Zelf gebruik ik onder mijn e.bike Schwalbe Marathon xr banden en dit tot volle tevredenheid.
De band is zeer slijtvast.

pk49
door pk49 - May 27, 2015 om 21:33
243 Antwoorden / 2 Vragen

na het lezen van de nodige reakties en recenties heb ik besloten tot de aanschaf van een lekvrije Vredestein fietsband en er geen spijt van gekregen.Prima band! Met verzendkosten 25 euro.Het product:CST buitenband 28x1 5/8x 1 3/8 / 37-622 Sensamo Control met breakerlaag, 4 seizoenen/winter band

me
door mein33 - May 27, 2015 om 21:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Succes en veel lekvrije kilometers gewenst.

vr.gr. mein33