Hermes, dure jas verloren een maand geleden
Eind augustus heb ik in de bus in eindhoven mijn jas kwijtgeraakt.
Ik heb toen gevraagt aan een andere busschafeur of hij contact kon leggen met de andere waar mn jas bij lag.
dat deed hij en mijn jas was gevonden.
De volgende dag ging ik terug naar Eindhoven en ben naar Hermes gegaan.
Hier gaven ze mij een briefje met een 088 nummer er op en tijden voor wanneer ze open zouden zijn op een ander station voor gevonden voorwerpen.
Ik heb dit 088 nummer gebeld maar het nummer zei dat het bedrijf verhuisd was>
Toen heb ik het adress opgezocht en dat was een Hermes bedrijf te zijn maar met een ander nummer op de site, namenlijk een nummer van Conexxion.
Dit nummer heb ik gebeld en toen is mij verteld nogmaals hetzelfde formulier in te vullen bij de Hermes website en 3 weken te wachten op antwoord.
Dit vond ik persoonlijk al niet kunnen maar ik liet het gaan.
Nu een dikke maand later heb ik nog niks.
Geen belletje, geen email, niks.
Terwijl ik heel duidelijk kon aangeven welke jas het was van welk merk, hoe lang, waar defecte waren ect.
Nu ga ik morgen opnieuw bellen maar ik krijg waarschijnlijk hetzelfde antwoord.
Iemand een idee?
U bent veel te braaf geweest. Drie weken wachten? Waarom, die jas is toch niet op bestelling, die is gewoon in een depot in Eindhoven.
Bellen, mailen, bellen, tot ze gek van u worden. Dan gaat het meestal een stuk sneller.
Zet uw klacht ook nog op de klachtenkompas.nl en klacht.nl
Op een gegeven moment wordt er wel iemand wakker daar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik nu de enige..?
Ik vraag me af of ik de enige ben die in zijn kast een hoop navullingen(8!) heeft staan van die mini sprays (toiletverfrissers)puur en alleeen omdat de houders het niet uithouden. Ze gaan bij mij meestal tijdens de eerste flacon kapot ... dan blijf je zitten met een navulling, losse houders zijn niet te koop.
Dus blijf je houders kopen met vullingen ....
Bij navraag Jumbo(losse houders)
...
Lees meer
Verisure
HELP!!!
In december Verisure opgezegd, vele keren gebeld en zelfs de rayon manager is bij ons thuis geweest en heeft aangegeven dat onze klachten gegrond zijn en wij daarom kunnen afzien van het systeem. Daar wordt niets mee gedaan. Hoe kom ik van Verisure af!!!
wij kunnen blijven bellen, maar ze ondernemen geen aktie, behalve aanmaningen sturen die nergens op slaan.
groet Ge
...
Lees meer
Wat kan ik doen wanneer de Hogeschool voor de Kunsten Den Haag haar eigen geschillenregeling niet uitvoert?
De Hdk heeft een geschilenregeling.https://www.hogeschoolderkunsten.nl/storage/documents/Geschillenregeling-HdK.pdf
Ik heb via het adres klachtenloket@hdk.denhaag.nl een klacht ingediend maar deze is nooit in behandeling genomen door deze hogeschool. Ik heb mijn klacht gerappelleerd maar de klacht is na maanden nog steeds niet in behandeling genomen? Mijn klacht voldoen aan de vormeisen
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer