Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
sparringa - 13-10-2015 21:24:45
Auto & Vervoer

Hermes, dure jas verloren een maand geleden

Eind augustus heb ik in de bus in eindhoven mijn jas kwijtgeraakt.
ik heb toen gevraagt aan een andere busschafeur of hij contact kon leggen met de andere waar mn jas bij lag.
dat deed hij en mijn jas was gevonden.
de volgende dag ging ik terug naar eindhoven en ben naar hermes gegaan.
hier gaven ze mij een briefje met een 088 nummer er op en tijden voor wanneer ze open zouden zijn op een ander station voor gevonden voorwerpen.

ik heb dit 088 nummer gebeld maar het nummer zei dat het bedrijf verhuisd was>
toen heb ik het adress opgezocht en dat was een hermes bedrijf te zijn maar met een ander nummer op de site, namenlijk een nummer van conexxion.
dit nummer heb ik gebeld en toen is mij verteld nogmaals hetzelfde formulier in te vullen bij de hermes website en 3 weken te wachten op antwoord.

dit vond ik persoonlijk al niet kunnen maar ik liet het gaan.

nu een dikke maand later heb ik nog niks.
geen belletje, geen email, niks.

terwijl ik heel duidelijk kon aangeven welke jas het was van welk merk, hoe lang, waar defecte waren ect.

nu ga ik morgen opnieuw bellen maar ik krijg waarschijnlijk hetzelfde antwoord.

iemand een idee?