Ik heb op hema.nl een i Tunes kaart gekocht van 25 euro en ik heb betaald maar volgends hema heb ik niet betaald maar heb bewijs dat het wel degelijk af geschreven is van mijn rekening echt heel slecht van hema
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Ik heb het via i deal over gemaakt en heb me goeie email gegeven ik heb gewoon helemaal nix gehad en het is afgeschreven van mijn rekening en ik belde hema op en die zegt helemaal nix gehad te hebben ze kunne nix vinden
[quote=daan2014 schreef op dinsdag 1 jul 2014, 23:56]Waarna toe ik het overgemaakt heb staat Hema bv. dus dat rekeningnummer klopt gewoon Ja, het klopt. De fout ligt waarschijnlijk bij Hema. Op de een of andere manier is uw betaling niet gekoppeld aan uw bestelling en dan gaat zo'n bedrag 'zweven' op de rekening van Hema.
mailen naar de hema heeft totaal geen zin , ik heb al 2 maal naar de hema gemaild voor een garantie geval .Daar krijg je ook geen bericht of antwoord op wel dat de mail ontvangen is maar dan stopt het. m.a.w. is de HEMA een waardeloze zaak met financiële problemen.
Heb je na het betalen met Ideal ook op "bestelling afronden" geklikt. Dat is een kennis van mij namelijk eens gebeurd. Die was dat vergeten en dan is het betaalproces wel verwerkt maar nog niet doorgestuurd naar de winkel. Die heeft dan inderdaad geen gegevens binnen gekregen. Jouw verhaal lijkt mij er op dat dit misschien het geval is.
De HEMA is in ieder geval een prima zaak, met heel goede service, die er helemaal geen belang bij heeft u te misleiden! Hun financiële gesteldheid doet er al helemaal niet toe. Als blijkt dat zij fout zitten, wat ik mij niet kan voorstellen, dan zullen zij dat zeker rechtzetten.
Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week? boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig?
Lees meer
Over het algemeen krijgen wij 5 sterren voor onze gerechten en bezorging. We doen echt ons best. Wanneer we een keer 3 sterren krijgen gaat ons gemiddelde naar beneden. Oké Wij kijken ook naar de reviews van de concurrent. Wanneer zij een 3 sterren (of zelfs minder) krijgen gaan ze niet naar beneden in het gemiddelde. We hebben hierover al regelmatig contact gehad met Thuisbezorgd. Zij geven
...
Lees meer
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen. Dat kon en zo gezegd zo gedaan. Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot. Lees meer