ro
door robertwim Jan 26, 2014 om 19:35
Auto & vervoer

Medianav in Renault clio

Ik heb sinds 27 november (2013) een nieuwe renault clio.
Op 24 december gaf het MediaNav systeem de geest.
Dus geen radio, bluetooth, navigatie en muziek via USB.
Op 2 januari kreeg ik bij de dealer te horen dat er een nieuw apparaat besteld moet worden.Men weet niet hoe lang de levertijd is, maar het gaat misschien wel tot medio februari duren, of langer.Ik vind dit buiten proporties en heb een klacht neergelegd bij Renault Nederland. Zij kunnen niets voor me doen. wel krijg ik een Europa kaart aangeboden voor het navigatiesysteem,wat dus niet werkt.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring ?

3996 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2014 om 19:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Zij kunnen waarschijnlijk ook geen ijzer met handen breken. Dus wat geduld.

tenormin
door tenormin - Jan 26, 2014 om 19:56
16849 Antwoorden / 108 Vragen
0

Nee, geen ervaring, maar is het echt zo verschrikkelijk om nog (vanaf nu dan) 3 weken te wachten? Ze hebben toch toegegeven dat het fout is, nieuw systeem besteld. Zo vreselijk buiten proportie vind ik dit alles niet; plus: ze zijn ook afhankelijk van de leverancier van het systeem. Zou het persoonlijk erger vinden als mijn splinternieuwe auto motorische problemen had, heel eerlijk gezegd.

haagee
door haagee - Jan 27, 2014 om 16:44
80 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volledig eens met de voorgaande reageerders, de meeste navagatie kaarten worden tussen nov en dec. geupdate dus je krijgt dan als compensatie wel de nieuwste kaart die je anders niet had. Dit kost afhankelijk van leverancier tussen de € 150,00 -180,00 Dus even zingen en dan genieten of gewoon niets aangeluid in de auto. Wat een rust!

grindweg
door grindweg - Jan 27, 2014 om 19:08
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

ik heb het voor u nagevraagd en de onderdelen/apparaat staan back order..
de dealer cq importeur kunnen daar niets aan doen.
in de auto wereld komt dat helaas wel eens voor.
zoals algeschreven nog even geduld.
mischien hebben ze wel even een tomtom voor u teleen.

ro
door robertwim - Feb 19, 2014 om 12:34
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Inmiddels zijn we bijna 7 weken verder en is er nog niets gebeurd.
Maar er is wel nieuws :
Renault weet nu zelfs niet te melden wanneer het apparaat WEL geleverd gaat worden.

tenormin
door tenormin - Feb 19, 2014 om 12:57
16849 Antwoorden / 108 Vragen
0

Zal wel een domme opmerking van me zijn maar kunnen ze u niet het hele systeem terugbetalen zodat u het elders kunt kopen? Of was het "gratis" bij de aankoop van de nieuwe Clio? Gaat nu inderdaad wel erg lang duren, da's wel sneu dan voor u.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer