sj
door sjoeke Jul 5, 2015 om 16:58
Auto & vervoer

Misleiding?

Recent heb ik twee Garmin navigatie's aangeschaft , de 2599 voor mijn auto en de 590 voor mijn motor. Kort daarna krijg ik van Garmin.com/nl twee mailtjes dat de registratie is geslaagd en dat ik een bijzondere korting kan krijgen middels een kortingscode van maar liefst 10%. Ik wil van Garmin de Back-up camera BC 30 kopen welke € 169,00 kost en dan is die 10% korting natuurlijk welkom. Echter als ik op de site van Garmin dit artikel wil bestellen krijg ik de mededeling dat de coupon-code niet geldig is. Ben ik nu blij gemaakt met een dode mus?

509 1 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Jul 5, 2015 om 17:05
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste sjoeke,

geen idee of u bent blij gemaakt met een dode mus, het lijkt mij niet.
Wellicht is er qua automatisering wat mis gegaan waardoor uw code niet werkt.
Gezien de aanschaf die u gedaan heeft verwacht ik dat het geen loze belofte van Garmin is.
Ik zou als ik u was contact opnemen met Garmin, klik hier.