sa
door salma89 Nov 12, 2015 om 09:48
Auto & vervoer

Parkeerapp Parkmobile

Ik heb een parkeeractie gedaan via de parkmobile app. Ik heb mij netjes afgemeld. Achteraf krijg ik een factuur van 54euro. Blijkt mijn parkeeractie te zijn doorgelopen. Parkmobile beweert 20 herinnerings smsjes verstuurd te hebben. Bij nader onderzoek hebben zij geconcludeerd dat die smsjes mij nooit bereikt hebben. Een bewijsstuk van KPN ook verzonden naar hun maar zij willen niks aan de factuur doen en ik moet alsnog betalen. Wat kan ik hier nog aan doen?

3932 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

he
door henkhh - Nov 12, 2015 om 10:21
174 Antwoorden / 0 Vragen
0

In de algemene voorwaarden dekt men zich in tegen het bv niet aankomen van SMS berichten, zie
http://www.parkmobile.nl/m/nl/algemene_voorwaarden ( punt 4.2.)

Of dit juridisch gezien mag kan ik helaas niet beoordelen misschien kan iemand anders daar nog iets over zeggen.
U hebt deze voorwaarden geaccepteerd door de app te installeren en te gebruiken misschien beter opletten de volgende keer of het uitchecken wel is gelukt?

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 12, 2015 om 13:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Niet betalen, laat ze maar naar de rechter stappen wanneer ze de centjes willen. Daarnaast wat ophef veroorzaken op internet, wil ook nog weleens werken.

pino123
door pino123 - Nov 12, 2015 om 14:41
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

Gezien je telefoon kennelijk geheel geen verbinding had, kan het hier misschien aan liggen. Als je geen verbinding hebt met mobiel internet, kan er ook niet afgemeld worden. Was er misschien sprake van een storing bij KPN. Als dat het geval is kan je onmogelijk PM daarvoor aansprakelijk stellen

aurora1
door aurora1 - Nov 12, 2015 om 15:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Op het Klachtenkompas en bij Klacht.nl zijn er veel vergelijkbare klachten te vinden.
Ik zou die app niet meer gebruiken en van de gsm verwijderen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

pi
door pieterwolters - Nov 12, 2015 om 19:06
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=akkerdistel schreef op donderdag 12 nov 2015, 13:02]Daarnaast wat ophef veroorzaken op internet, wil ook nog weleens werken.

Dat is alleen geen structurele oplossing. Dat werkt alleen voor degene met de grootste bek.

ja
door jan4073 - Nov 13, 2015 om 14:09
83 Antwoorden / 3 Vragen
0

U schrijft niet precies de inhoud van het bewijsstuk van de KPN maar als dat een bewijs is dat u wel hebt afgemeld dan zou ik niet betalen. Dan krijgt u waarschijnlijk eerst te maken met een incasso buro. Daar moet je niet ban voor zijn want die schrijven alleen maar dreig brieven maar stelt in principe niks voor. Belangrijk: als u een brief krijgt van incasso buro dan wel altijd deze netjes beantwoorden en u verdedigen dat u de vordering onterecht vindt. Altijd kopietje zelf bewaren. Op het eind komt er vanzelf een keer een bericht van het opperhoofd van het incasso buro. Daar kunt u het geval aan uitleggen en dan zal het incasso buro er mee stoppen of het terug geven aan (in dit geval) parkmobile. Meestal hoort u er dan niks meer van. Of ze maken er een rechtzaak van maar dan moeten ze wel heel zeker zijn van de zaak. Als u bewijs hebt dat u hebt afgemeld (KPN bewijs stuk) dan zal de rechter dit al snel accepteren. In het ongunstigste geval zal u de €54,- moeten betalen en Parkmobile de rechtspraakkosten. Die bedenken dus wel 2 keer voordat het zover komt. Belangrijkste is dus hoe hard uw KPN bewijsstuk is van afmelden.

tolsma1945
door tolsma1945 - Nov 13, 2015 om 14:20
229 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik denk dat je ook de bevestiging dat je afgemeld bent niet hebt ontvangen/gelezen.
Natuurlijk wel op letten me dunkt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer