ha
door hatido Aug 11, 2010 om 13:45
Auto & vervoer

Renault modus houdt in

Onze Renault modus van 1997 is de laatst weken al vier keer naar de garage geweest omdat hij telkens tijdens het rijden plotsklaps inhoud.
De garage weet de oorzaak niet te vinden.
Zijn er meer modus bezitters met dit probleem??

2028 12 Rapporteer

genius
door genius - Aug 11, 2010 om 21:07
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo hatido,[quote]telkens tijdens het rijden plotsklaps inhoud.
De garage weet de oorzaak niet te vinden.Ik heb het zelfde euvel gehad met mijn Peugeot. Het was een mengeling van defecten: nieuwe contactpunten, nieuwe stappenmotor, nieuwe bougies. Toen ging het weer goed. . . . .totdat de koppakking eruit lag . . . . toen was het over en uit. Tip: ga eens langs een andere garage?

G.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 12, 2010 om 02:37
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag hatido,

Al naar de tankontluchting (verstopt) en/of brandstoffilter (bijna verstopt)
gekeken?

Hardware ERror MAN.

invalide
door invalide - Aug 12, 2010 om 08:41
787 Antwoorden / 5 Vragen

LMM of Lucht Massa Meter komt vaker voor.

Ook kun je op www.problemcar.nl zoeken of www.nationaalautoforum.nl
want daar kun je dit soort vragen ook stellen.

pa
door pappakraai - Aug 16, 2010 om 16:28
24 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=genius schreef op woensdag 11 aug 2010, 21:07]Hallo hatido,[quote]telkens tijdens het rijden plotsklaps inhoud.
De garage weet de oorzaak niet te vinden.Ik heb het zelfde euvel gehad met mijn Peugeot. Het was een mengeling van defecten: nieuwe contactpunten, nieuwe stappenmotor, nieuwe bougies. Toen ging het weer goed. . . . .totdat de koppakking eruit lag . . . . toen was het over en uit. Tip: ga eens langs een andere garage?

G.

contactpunten? u rijdt klassieker?

genius
door genius - Aug 16, 2010 om 16:43
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=pappakraai schreef op maandag 16 aug 2010, 16:28][quote=genius schreef op woensdag 11 aug 2010, 21:07]Hallo hatido,[quote]telkens tijdens het rijden plotsklaps inhoud.
De garage weet de oorzaak niet te vinden.Ik heb het zelfde euvel gehad met mijn Peugeot. Het was een mengeling van defecten: nieuwe contactpunten, nieuwe stappenmotor, nieuwe bougies. Toen ging het weer goed. . . . .totdat de koppakking eruit lag . . . . toen was het over en uit. Tip: ga eens langs een andere garage?

G.

contactpunten? u rijdt klassieker?Ja, althans: Had de Peugeot het nog even volgehouden was het een klassieker geworden.

G.

pa
door pappakraai - Aug 16, 2010 om 16:56
24 Antwoorden / 0 Vragen

ik vroeg het omdat contactpunten m.i. niet zo relevant zijn voor een Modus, maar die modus is volgens mij een vroeg prototype, want is de Modus niet pas vanaf 2004 op de markt?

genius
door genius - Aug 16, 2010 om 17:07
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=pappakraai schreef op maandag 16 aug 2010, 16:56]is de Modus niet pas vanaf 2004 op de markt? Lees dit maar eens.

en:[quote] telkens tijdens het rijden plotsklaps inhoud. hier was mijn antwoord op gebaseerd. Ja, ik heb dit dus ook meegemaakt, alleen niet met een modus.

G.

pa
door pappakraai - Aug 16, 2010 om 17:33
24 Antwoorden / 0 Vragen

link niet gevonden..

genius
door genius - Aug 16, 2010 om 17:45
886 Antwoorden / 4 Vragen

Nog maar eens proberen met deze.

G.

pa
door pappakraai - Aug 16, 2010 om 21:09
24 Antwoorden / 0 Vragen

ja dus, dat d8 ik ook al gezien te hebben op carbase van autotrader..
hoe kom je dan aan een Modus van 1997?

genius
door genius - Aug 16, 2010 om 21:38
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=pappakraai schreef op maandag 16 aug 2010, 21:09]ja dus, dat d8 ik ook al gezien te hebben op carbase van autotrader..
hoe kom je dan aan een Modus van 1997?

Werkelijk geen idee. Import? (Back to the future)

G.

ha
door hatido - Aug 17, 2010 om 10:25
10 Antwoorden / 5 Vragen

sorry het bouwjaar van onze modus moet uiteraard zijn 2007