no
door nolanhans Mar 19, 2014 om 11:38
Auto & vervoer

Service bureau fourever oplichters

werd vandaag gebeld door service bureau fourever maar dacht eerst dat het over de postcode loterij ging want ze wisten precies welke prijzen ik gewonnen had en zo en ze wisten wie ik was en waar ik woonden enzo maar hie komen zo achter al deze gegevens want doe voor de rest nooit ergens aan mee en nu ben ik er dus in getuint hoe kom ik achter hun telefoon nummer om contact net ze op te nemen om te proberen alles recht te zetten zodat ik nergens voor hoeft te betalen want zit daar niet zo op te wachten en had me bank ook al gebeld maar die kennen nu nog niets doen mvg n.hans

634 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 19, 2014 om 12:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nolanhans,

Voor wat leesvoer: klik hier.

Suc6

mahadma
door mahadma - Mar 19, 2014 om 13:00
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Heb je een voice log ingesproken? En een machtiging op je rekening gegeven? Zodra er iets afgeschreven is, direct het nummer melden aan je bank dat er niets meer afgeschreven kan worden. Loterijen kan je helaas niet storneren.

Ja
door JanvanAlles - Mar 19, 2014 om 14:42
333 Antwoorden / 1 Vragen

Anno 2014 met zoveel techniek maar waar zijn de hoofdletters en de leestekens gebleven. Zijn die uitgeroeid of zo net als de eigen verantwoording voor je doen en handelen?
Daarbij lijkt Google ook altijd stuk te zijn...

bu
door burgos - Mar 19, 2014 om 14:51
96 Antwoorden / 7 Vragen

Mensen die niet met hoofdletters,punten en komma,s schrijven,kunnen ook een probleem hebben.
Toch??