le
door levensgenieter Aug 17, 2014 om 16:10
Auto & vervoer

Wil mijn geld terug

Op 26-07-2014
4 broeken gekocht: 3 voor de prijs € 25.00 per stuk en 1 voor de prijs van € 20.00. Gekocht bij Lion Fashion diamantplein 69 a in leiden. Met verkoper afgesproken dat ik een broek (die reeds volledig betaald heb ) op 02-08-2014 zou kunnen komen ophalen . Deze broek was er niet in gewenste kleur. Op vrijdag 01-08-2014 langs de zaak gegaan of mijn broek er inmiddels was maar helaas. Er werd mij beloofd dat de broek zou worden opgestuurd, dit omdat de winkel voor een maand gesloten zou worden. Op 07-08-2014 tel contact gehad waar mijn broek bleef en te vertellen dat een broek helemaal stuk was en in een andere broek twee vlekken zaten die ik er met geen mogelijkheid uit kreeg. Op haar verzoek heb ik beide broeken opgestuurd.
13-08-2014 mail gestuurd en gezegd dat ik mijn geld van de broeken en de verzendkosten( totaal € 77,68 ) uiterlijk 18- 08-2014 teruggestort wil. Tot op heden hebben ze niets van zich laten horen.

360 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2014 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En wat is uw vraag?

Die vlekken had u toch kunnen zien en broek helemaal stuk, waardoor? En geld terug? Dat is nog maar de vraag. Misschien sturen ze wel nieuwe broeken.

Cookies
door Cookies - Aug 17, 2014 om 16:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Op dezelfde vraag zijn al 9 antwoorden gegeven KLIK

Nog een keer dezelfde vraag stellen, is nergens voor nodig.

le
door levensgenieter - Aug 17, 2014 om 16:56
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wij hebben die vlekken in de winkel niet gezien. Anders had ik die broek niet gekocht De andere broek is zo dicht bij de naad gestikt dat het bij het passen al stuk is gegaan en ik en de verkoper dus niet gezien hebben. Broek thuis de kast ingegaan en een week later ontdekt. Ik had dit alles aangeschaft voor mijn vakantie . Nu geen geld en geen broeken . Waar kun je terecht voor advies hoe je dit moet aanpakken heb dit nog nooit bij de hand gehad

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2014 om 17:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.....[uiterlijk 18- 08-2014 teruggestort wil. /i].....
't Is vandaag pas de 17e (en weekend!)

r.kemperman
door r.kemperman - Aug 17, 2014 om 18:15
423 Antwoorden / 4 Vragen
0

U schrijft zelf dat de winkel een maand dicht gaat.
Mogelijk reageren ze niet omdat ze dus met vakantie zijn?

mahadma
door mahadma - Aug 17, 2014 om 19:34
11562 Antwoorden / 51 Vragen
0

in een andere broek twee vlekken zaten die ik er met geen mogelijkheid uit kreeg.

Dus heeft u ZELF geprobeerd om de vlekken te verwijderen, da's niet slim. Daarmee verspeelt u rechten. Het zal mij niet verwonderen als u niets meer terug krijgt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

FK
FKprs - May 8, 2024 om 13:33
Geldzaken & recht

Glasvezel voor de prijs van een auto!!

Offerte aangevraagd voor aanleg van glasvezel in woning. Kost maar liefst €10.664,00 Is hier iets aan te doen? Lees meer

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer