ri
door rick1945 Jun 26, 2015 om 18:33
Computers & telefonie

21% btw al berend door Ziggo

is het normaal dat als ik een paar film bestel
Bij mijn provider ziggo ik later een rekening krijg
waaruit blijkt dat de kosten voor de films bij mijn abonnenment opgeteld en over dat bedrag 21% btw moet betalen
Als ik die 21% voor die films moest betalen kan ik in komen
Maar dat alles opgeteld word en over het totaalbedrag nog de btw erbij komt begrijp ik niks van

1541 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 26, 2015 om 18:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zo raar is dat toch niet?

Je moet tenslotte ook btw betalen over je abonnement. Zolang ze het maar niet twee maal berekenen.

ph
door philip36 - Jun 26, 2015 om 19:10
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Wat is het maandbedrag voor uw abonnement op de Ziggo-site, dat is incl. BTW.

edrick3
door edrick3 - Jun 26, 2015 om 19:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rick1945,

Ik denk dat als je goed kijkt dat je dan ziet dat je vermelde abonnementsprijs net zoals de huur van de film zónder BTW vermeld wordt.
En daarover wordt dan de 21% BTW gerekend.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jun 26, 2015 om 19:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 26 jun 2015, 19:11]Hallo rick1945,

Ik denk dat als je goed kijkt dat je dan ziet dat je vermelde abonnementsprijs net zoals de huur van de film zónder BTW vermeld wordt.

Met vr.gr.

Nee hoor, abonnementen + gehuurde films enz. worden gewoon incl. btw vermeld.

Maar er wordt, zoals topicstarter denkt, echt niet 2x btw betaald over een gehuurde film.

door 1953 - Jun 26, 2015 om 19:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen

TS bedoelde ermee dat hij een all-in prijs had verwacht met 21% btw.

gerbera
door gerbera - Jun 26, 2015 om 22:46
7377 Antwoorden / 14 Vragen

Als u de BTW afzonderlijk berekend zult u merken dat het niets uitmaakt of ze nu wel of niet in het totaal bedrag zijn opgenomen. Tenslotte betaald u over uw abonnement ook 21% BTW. Het BTW bedrag zal wel afzonderlijk vermeld staan op uw nota.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 27, 2015 om 07:51
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Er zitten minstens enkele duizenden gratis films bij uw abonnement inbegrepen (dat mag ook wel met die absurde prijzen die Ziggo durft te vragen), dat bestellen van films is komenden jaren nog echt niet nodig :-).