HappyHenny
door HappyHenny Nov 20, 2014 om 19:25
Computers & telefonie

AUTHENTICATIEPROBLEEM

Ik had een tablet (merk onbekend) dat wel werkte maar véél te snel ONTlaadde en is opgestuurd geweest. Ik heb zojuist een nieuwe ontvangen maar moet wel alle instellingen weer opnieuw 'organiseren. 'Nu lukt het mij niet om er verbinding mee te maken met mijn modem - dat hij wèl herkent. WiFi code klopt. Het tablet BLIJFT aangeven dat er een is en dat er een authenticatieprobleem is en dat er daarom geen verbinding gemaakt kan worden... WAT KAN IK DAN NU DAARTEGEN DOEN? Svp geen vakjargon: ik ben een leek.

890 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2014 om 20:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo happyh,

Weet je wel zeker dat je het wachtwoord om verbinding te maken goed hebt ingegeven?
Controleer dat maar eens goed; een foutje is zo gemaakt.

Lees ook even hier ter info. Ook hier staat nog wat.

Suc6

HappyHenny
door HappyHenny - Nov 20, 2014 om 21:14
199 Antwoorden / 73 Vragen

Hallo Edrick3,

Jij hebt me al 'ns eerder op weg geholpen... DANK ook nu. Maar intussen was ik alweer een stapje gevorderd.
Het tablet is 15½ week opgestuurd geweest (waarom zó idioot lang???) en óok daardoor was ik e.e.a. 'kwijt. Maar ik had een aantekening staan dat het wachtwoord niet dat was wat een behulpzame vriend voor me had opgeschreven, maar dat ikzelf al 'ns had uitgevogeld wat het ware wachtwoord was... Onopvallend in potlood genoteerd. En ja hoor: BINGO! Problem solved. Happy me again. En jij evengoed bedankt. Ik heb van de info achter je links toch weer iets opgestoken.

edrick3
door edrick3 - Nov 21, 2014 om 18:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@happyh,

Mooi zo.
Was dus inderdaad het wachtwoord zoals aangegeven.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.