pi
door pieterdina Oct 16, 2017 om 14:02
Computers & telefonie

Beta apple

Ik heb de beta versie ios 11 op mijn telefoon gehad, na de “gewone update ios 11.1”beta versie afgemeld, nu komen er geen ios updates meer, ook niet via itunes, terwijl er al een ios 11.2 en ios 11.3 is.
Hoe krijg ik weer updates van apple voor ios?

1286 7 Rapporteer

simon55
door simon55 - Oct 16, 2017 om 14:06
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als ik Google zie ik voldoende mogelijkheden

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 16, 2017 om 14:49
7213 Antwoorden / 3 Vragen

Dit voor u gevonden, succes.
Klik

Ge
door Genee - Oct 16, 2017 om 14:58
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Er is geen update 11.3, zelfs geen 11.1.
De laatste IOS versie is 11.03.
Kijk eens op uw iPhone bij info welke versie u heeft.

Cookies
door Cookies - Oct 16, 2017 om 15:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Deze vraag kun je waarschijnlijk beter stellen op het iCulture forum, aangezien dat forum speciaal voor Apple produkten is https://forum.iculture.nl

Cookies
door Cookies - Oct 16, 2017 om 15:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je weinig kennis van zaken hebt, kun je in het vervolg beter geen Beta versies installeren.

marita5
door marita5 - Oct 16, 2017 om 15:13
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pieterdina ,

Misschien heeft u hier iets aan :

Help, ik krijg geen iOS update binnen!

Een heel ander installatieprobleem is dat je helemaal geen update te zien krijgt. Tik je op Instellingen > Algemeen > Software-update, dan laat je toestel zien dat iOS 10.3.3 de meest recente versie is en dat je toestel up-to-date is.

Dit kan aan een aantal dingen liggen:

  • De update wordt gefaseerd uitgerold en het kan daarom zijn dat de update nog niet bij jou beschikbaar is, ook al kunnen andere mensen al wel updaten.
  • Je hebt al eerder de Golden Master van iOS 11 geïnstalleerd. Omdat de definitieve versie waarschijnlijk hetzelfde buildnummer heeft, krijg je geen update te zien en je hoeft ook eigenlijk niet te updaten.
  • Je iPhone is niet geschikt voor iOS 11.
  • Je internetverbinding is slecht. Verbreek de verbinding met Wi-Fi of zet je toestel even een paar seconden in vliegtuigmodus om te zorgen dat er weer verbinding is. En check meteen even via fast.com of een andere speedtester of je verbinding snel genoeg is.
Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.iculture.nl/gids/ios-installatieproblemen/

pi
door pieterdina - Oct 16, 2017 om 15:13
38 Antwoorden / 33 Vragen

Ben er al uit heb idd de ios11.1 versie en die updates zijn de 11.02 en 11.03
bedankt iedereen

marita5
door marita5 Oct 16, 2017 om 15:20
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@pieterdina , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

Ge
door Genee Oct 16, 2017 om 15:35
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@pieterdina
U kunt ios11.1 niet hebben, hooguit 11.03. Lees eens https://en.m.wikipedia.org/wiki/Software_versioning Wanneer u werkelijk iOS 11.1 hebt is het een beta versie.

jo
door jorisw Oct 16, 2017 om 15:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

@toonder: iOS 11.1 beta 2 is op 9 oktober gereleased.

Ge
door Genee Oct 16, 2017 om 15:45
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@jorisw
De TS heeft, volgens eigen zeggen, toch geen beta iOS meer op de iPhone.

jo
door jorisw Oct 16, 2017 om 18:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

TS zegt: "na de “gewone update ios 11.1”beta versie afgemeld"

Ik lees dat als dat hij zich pas na deze beta heeft afgemeld.

Ge
door Genee Oct 16, 2017 om 19:09
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@jorisw
TS noemt beta 11.1 dan een gewone update.
Daarvoor afgemeld en dacht dan beta 11.3 te kunnen downloaden?
Het is TS in ieder geval duidelijk en daar gaat het om. Voor de TS, de 3e beta van ios11.1 is nu te downloaden.