jo
door johnny22 Jul 25, 2014 om 13:47
Computers & telefonie

Betreft Vodafone Red verzekering

Ik heb een Experia Z1 welke ik gisteren heb laten vallen..
Ik gebruik me telefoon niet met me werk en doe de simkaart dan in me oude mobiel, heb me z1 in de auto om foto's te maken en dergelijke want daar heb ik m tenslotte ook voor gekocht.. nu is me scherm gister kapot gegaan en bel ik de vodafone garant op en die zeggen mij dat ik niet verzekerd ben omdat de laatste maanden mijn telefoon niet online is geweest met mijn simkaart erin.. hoe kan dit..? Hier ben ik nooit door iemand op gewezen en ken het ook niet in de voorwaarden vinden. wat moet ik nu ? ze gaan me een brief schrijven en kan ik bezwaar op maken.. maar wat moet ik nu en kan dit zomaar..?

1184 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jo
door johnny22 - Jul 25, 2014 om 15:02
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn telefoon hoeft toch niet altijd maar aan te staan..? Mag toch zelf weten wanneer ik mijn telefoon aanzet..? Ik pak me telefoon uit de auto doe mijn sim in de telefoon wil hem aandrukken maar glijd uit me handen en zit een klein scheurtje in mijn scherm.. gelijk werkt heel het scherm niet meer en kan dus ook mijn code niet indrukken.. ik vind t weer bar en bar slecht excuus.. mijn telefoon word toch alleen door mij gebruikt en niemand anders.. dat moeten ze dan ook kunnen zien lijkt mij ! Ik snap dat als je je telefoon aan iemand uitleen en iemand anders gebruikt op dat moment mijn mobiel met een andere simkaart dat t niet onder de garantie valt maar in mijn telefoon zit of geen simkaart of mijn simkaart die erbij hoort..! Ik heb graag een reactie van vodafone hierover.. alvast bedankt..

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 15:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat staat in uw polisvoorwaarden onder:

Wat niet onder de dekking valt.

Bij letter c.

jo
door johnny22 - Jul 25, 2014 om 15:58
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:38]Dat staat in uw polisvoorwaarden onder:

Wat niet onder de dekking valt.

Bij letter c.

Ow dat zijn idd garant verzekering voorwaardes.. die had ik nog niet gelezen, alleen zie nu wat je bedoel.. Maar dit geld dan toch ook niet, ik heb mijn simkaart toch in mijn telefoon op dat moment..??

zoekster
door zoekster - Jul 25, 2014 om 16:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ze geloven u niet, vermoed ik zo.

(Even een zijsprong.
Weet u wat ik opvallend vind aan uw taalgebruik? Dat u het in uw vraag heeft over 'me mobiel' 'me scherm' en dat u in latere reacties steeds 'mijn' gebruikt. Dat laatste is correct Nederlands. Houd dat erin! Dan komt u veel slimmer over.)

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 16:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik vind het ook een hele rare regel in die voorwaarden. Blijkbaar gebruikt u uw sim kaart nooit om te bellen als die in het toestel zit, wat nu kapot is. Dat kunnen zij dus blijkbaar zien? Men verzekert toch het toestel en niet de simkaart.

Ik zou maar even de brief afwachten en dan zien wat zij verklaren. Afhankelijk van de inhoud, lees die hier graag, kunt u bezwaar maken.

jo
door johnny22 - Jul 25, 2014 om 17:21
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 16:26]Ik vind het ook een hele rare regel in die voorwaarden. Blijkbaar gebruikt u uw sim kaart nooit om te bellen als die in het toestel zit, wat nu kapot is. Dat kunnen zij dus blijkbaar zien? Men verzekert toch het toestel en niet de simkaart.

Ik zou maar even de brief afwachten en dan zien wat zij verklaren. Afhankelijk van de inhoud, lees die hier graag, kunt u bezwaar maken.

Bedankt voor jullie antwoorden..! Ik vind het een triest verhaal van ze.. Overal proberen onderuit te komen.. Hun zien inderdaad iets.. ik weet niet wat maar vind het zo onredelijk..! ik mag toch zelf weten wanneer ik mijn mobiel gebruik.. Als ik een nieuwe auto koop met all risk en rij er een half jaar niet in vervalt me verzekering toch ook niet ? Anders ga ik gewoon rechtsbijstand inschakelen of iets dergelijks want sta vol in me recht..! Bedankt alvast.. en ontvang nog graag hier een reactie op vanuit Vodafone.. Groet John

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 17:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Of Vodafone hier reageert, kunnen wij niet bevorderen, maar als u een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik die zeker inschakelen.

Hebt u die niet, ga dan na ontvangst van die brief naar het Juridisch Loket. Zij zullen u adviseren en dat is gratis.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 28, 2014 om 11:51
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste johnny22,

Ik zie dat het correcte antwoord al gegeven is. Je ziet dit inderdaad staan onder het kopje 'Wat niet onder de dekking valt', onder de letter C.
Een ander antwoord kan ik je dan ook niet geven. Ben je het hier niet mee eens dan kun je hierover contact opnenem met de verzekeringsmaatschappij.

Met vriendelijke groet,

Linda

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer