du
door ducarmon Aug 18, 2014 om 09:32
Computers & telefonie

Canal digitaal wijiziging abonnement

Gisteren heb ik het foxsport combi pakket aangevraagd bij canal digitaal, wij hadden al fox sport eredivisie live maar willen ook fox sport internationaal ontvangen. Nu zag ik tot mijn verbazing dat mijn familiepakket (abonnementsduur 1 jaar) ook gelijk was veranderd naar 2 jaar. Hierover heb ik telefonisch geïnformeerd, blijkbaar staat het in de voorwaarden, naar mijn mening NIET duidelijk. Ik ben van mening dat zoiets, voordat je definitief een wijziging doorvoert, eerder aangegeven dient te worden zeker omdat het 2 aparte abonnementen betreft, ze zijn niet automatisch aan elkaar gekoppeld. Ligt het nu aan mij of ben ik de enige die vind dat dit niet correct is, zelfs als je telefonisch is wijzigt wordt het niet verteld, jammer genoeg ken ik de voorwaarden niet uit mijn hoofd en ik ben vast niet de enige.

157 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 18, 2014 om 13:48
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik ken de voorwaarden niet, maar als het er in staat dan is het logisch dat zij het zo uitvoeren. Andere aanbieders doen het niet zo volgens mij (KPN in ieder geval zeker niet)

U kunt altijd een beroep doen op de wet verkoop op afstand, die u in de gelegenheid stelt uw aankoop terug te draaien. U moet dan waarschijnlijk wel de tijd dat u wel aangesloten bent betalen.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2014 om 14:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Daar heeft Canal Digitaal inderdaad een handje van. Zij beschouwen een uitbreiding van het bestaande abonnement meteen als een verlenging van het bestaande abonnement en stiekem ook meteen met twee jaar.

Maar u hoeft daar uiteraard geen genoegen mee te nemen. Ga daar niet over bellen, dat is zinloos bij hun klantenservice.

Log in en stuur een pissige mail en eis dat die termijn teruggedraaid wordt naar een jaar.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer