li
door licami Oct 26, 2011 om 16:05
Computers & telefonie

Communicatie Ziggo wijziging abonnement

Tot 1 september had ik een alles in 1 plus pakket bij Ziggo inclusief digitaal totaal en net gemist abonnement.
Enige tijd geleden brief van Ziggo ontvangen waarin aangegeven wordt dat er een wijziging gaat optreden maar dat deze vooral positief zou zijn (meer zenders, sneller internet). Het zou mogelijk blijven om uitzendingen die je gemist had te volgen wat ik gewent was met mijn net gemist abonnement. Prima tot zover.
Totdat ik op mijn factuur zag dat het nieuwe pakket 3 euro duurder is (krijg wel 3 maanden tijdelijke korting). Daarnaast zag ik dat ik nu via programma gemist per uitzending moet betalen. Daarom telefonisch contact opgenomen met Ziggo om TV extra abonnement wat duurder is terug te zetten naar een TV Plus abonnement en tevens na te vragen of er een abonnement is voor Net gemist, zoals ik immers gewend was.
Vandaag gebelt:
Door 2 verschillende personen op de klantenservice zeer onbeschoft te woord gestaan. Laten me niet uitpraten en behandelden mij alsof ik een lastige kleuter was die zeurde over een zeer onbelangrijk probleem.
Voor mij als klant vertegenwoordigen deze twee personen het merk Ziggo. Ik ben al vele jaren een trouwe en goede klant (al vanuit Essent Kabelcom), betaal op tijd, stel weinig vragen ed. Een beetje meer respect dacht ik toch wel te mogen ontvangen. Ik hoop dat Ziggo lering trekt uit deze ervaringen.

913 11 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 26, 2011 om 16:37
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........of er een abonnement is voor Net gemist......... Nee, zo'n abonnement is er niet meer. Het zijn de commerciële omroepen die geld vragen voor hun 'gemist uitzendingen', die kosten berekent Ziggo door naar de klant.

Tot nu toe zijn de 'gemist uitzendingen' van de publieke omroepen gratis, maar ook die hebben plannen om daar in 2012 geld voor te gaan vragen.

Ben zelf zeker niet van plan ook maar 1 cent daaraan te besteden. Ten 1e worden alle programma's zo'n beetje tot in het oneindige herhaald en ten 2e kan ik deze programma's ook opnemen.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 26, 2011 om 16:39
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het zal doot webcare van Ziggo welgelezen worden ben benieuwd. Ik heb vaak contact gehad met Ziggo klantencvice ben altijd tot volle tevredenheid te woord gestaan. Maar een vraag aan u er is toch mijn ziggo waaru met u wachtwoord kan inloggen en de wijzigingen opgeven.

tdehond
door tdehond - Oct 26, 2011 om 17:15
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb digitaal totaal net als u laten omzetten naar digitaal Plus abonnement wat ( nog) goedkoper is als Digitaal extra pakket wat in de plaats van Digitaal Totaal is gekomen.

Ik vind het jammer dat de helpdesk van Ziggo zich zo onvriendelijk gedraagt. Dat was beter toen ik de helpdesk een paar keer nodig had.

birdies
door birdies - Oct 26, 2011 om 18:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Door 2 verschillende personen op de klantenservice zeer onbeschoft te woord gestaan..........

Heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt. Mijn laatste contact was plm. 4 weken geleden.

conny2
door conny2 - Oct 27, 2011 om 08:24
256 Antwoorden / 4 Vragen

Het verlendste is wel dat als er storing is dat niets het meer doet. Heb je ook geen telefoon meer. Dan begint het wachten want als je belt naar de klantenservice dan krijg je een "bandje".

tdehond
door tdehond - Oct 27, 2011 om 09:08
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=conny2 schreef op donderdag 27 okt 2011, 08:24]Het verlendste is wel dat als er storing is dat niets het meer doet. Heb je ook geen telefoon meer. Dan begint het wachten want als je belt naar de klantenservice dan krijg je een "bandje".

Dat is inderdaad het nadeel van een alles in 1 pakket.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Oct 27, 2011 om 09:12
78 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo licami,

Allereerst onze excuses voor het onbeschofte gedrag van onze helpdesk. Ik zal hier later in dit bericht op terug komen.

Wat betreft je vraag over de tv pakketten is het inderdaad zo dat er sinds september 2011 aardig wat veranderingen doorgevoerd zijn. Zo zijn er meer HD zenders gekomen en zit Interactieve tv standaard in je pakket ook kun je, afhankelijk naar je abonnement, tot wel 100 films gratis kijken.

Wat birdies aangeeft klopt (ook al kunnen wij niet zeggen of de publieke omroepen dit ook gaan doen). Maar vanaf nu vragen de commerciële zenders helaas geld voor hun uitzendingen.

Om even terug te komen op mijn collega's Graag ontvang ik je klantgegevens (postcode en huisnummer is voldoende) Dan ga ik dit verder intern uit zetten.
Dit mag namelijk in de toekomst bij jou en andere klanten niet meer gebeuren.

Je mag de gegevens sturen naar:

Mail adres: ziggowebteam@ziggo.nl
Onderwerp: Webcare: Kassa || Communicatie Ziggo wijziging abonnement

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Alex webteam

rberkers
door rberkers - Nov 24, 2011 om 13:24
17 Antwoorden / 0 Vragen

Goede reactie van Ziggo hierboven. Applaus!

Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met de helpdesk van Ziggo. En ik ben zeker nooit onbeschoft behandeld.

Wel wil ik een andere opmerking maken... Ik heb vroeger op de helpdesk van een software-huis gewerkt. En ik moet zeggen dat lang niet alle bellende klanten beleefd en vriendelijk zijn (verre van dat zelfs). Nog geen reden om als helpdesk medewerker onvriendelijk te zijn.... maar soms kan ik wel een beetje begrijpen.

li
door licami - Dec 13, 2011 om 20:17
1 Antwoorden / 2 Vragen

Inmiddels heeft Ziggo de klacht correct opgevolgd. Ik hoop en ga er vanuit dat betreffende medewerker aangesproken wordt. Ik behandel mensen beleefd en met respect en dit is de eerste maal dat ik een klacht heb ingediend. Goed dat Ziggo hier verantwoording in neemt.

godefrieda
door godefrieda - Dec 14, 2011 om 01:47
195 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ziggowebteam schreef op donderdag 27 okt 2011, 09:12]Hallo licami,

Allereerst onze excuses voor het onbeschofte gedrag van onze helpdesk. Ik zal hier later in dit bericht op terug komen.

Wat betreft je vraag over de tv pakketten is het inderdaad zo dat er sinds september 2011 aardig wat veranderingen doorgevoerd zijn. Zo zijn er meer HD zenders gekomen en zit Interactieve tv standaard in je pakket ook kun je, afhankelijk naar je abonnement, tot wel 100 films gratis kijken.

Wat birdies aangeeft klopt (ook al kunnen wij niet zeggen of de publieke omroepen dit ook gaan doen). Maar vanaf nu vragen de commerciële zenders helaas geld voor hun uitzendingen.

Om even terug te komen op mijn collega's Graag ontvang ik je klantgegevens (postcode en huisnummer is voldoende) Dan ga ik dit verder intern uit zetten.
Dit mag namelijk in de toekomst bij jou en andere klanten niet meer gebeuren.

Je mag de gegevens sturen naar:

Mail adres: ziggowebteam@ziggo.nl
Onderwerp: Webcare: Kassa || Communicatie Ziggo wijziging abonnement

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Alex webteam

Ik vraag mij af of dit „Ziggowebteam@ziggo.nl” wel officieel van Ziggo is, daar Ziggo voor hun eigen diensten @ziggo.office.nl gebruikt.

rberkers
door rberkers - Dec 14, 2011 om 05:39
17 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=godefrieda schreef op woensdag 14 dec 2011, 01:47]

Ik vraag mij af of dit „Ziggowebteam@ziggo.nl” wel officieel van Ziggo is, daar Ziggo voor hun eigen diensten @ziggo.office.nl gebruikt.

Dat schijnt dan niet in alle gevallen zo te zijn. Ik heb het namelijk net even gecontroleerd en alle mail die ik ooit met Ziggo heb uitgewisseld zijn rechtstreeks via het domein "ziggo.nl' verlopen.