Communicatie Ziggo wijziging abonnement
Tot 1 september had ik een alles in 1 plus pakket bij Ziggo inclusief digitaal totaal en net gemist abonnement.
Enige tijd geleden brief van Ziggo ontvangen waarin aangegeven wordt dat er een wijziging gaat optreden maar dat deze vooral positief zou zijn (meer zenders, sneller internet). Het zou mogelijk blijven om uitzendingen die je gemist had te volgen wat ik gewent was met mijn net gemist abonnement. Prima tot zover.
Totdat ik op mijn factuur zag dat het nieuwe pakket 3 euro duurder is (krijg wel 3 maanden tijdelijke korting). Daarnaast zag ik dat ik nu via programma gemist per uitzending moet betalen. Daarom telefonisch contact opgenomen met Ziggo om TV extra abonnement wat duurder is terug te zetten naar een TV Plus abonnement en tevens na te vragen of er een abonnement is voor Net gemist, zoals ik immers gewend was.
Vandaag gebelt:
Door 2 verschillende personen op de klantenservice zeer onbeschoft te woord gestaan. Laten me niet uitpraten en behandelden mij alsof ik een lastige kleuter was die zeurde over een zeer onbelangrijk probleem.
Voor mij als klant vertegenwoordigen deze twee personen het merk Ziggo. Ik ben al vele jaren een trouwe en goede klant (al vanuit Essent Kabelcom), betaal op tijd, stel weinig vragen ed. Een beetje meer respect dacht ik toch wel te mogen ontvangen. Ik hoop dat Ziggo lering trekt uit deze ervaringen.
........of er een abonnement is voor Net gemist......... Nee, zo'n abonnement is er niet meer. Het zijn de commerciële omroepen die geld vragen voor hun 'gemist uitzendingen', die kosten berekent Ziggo door naar de klant.
Tot nu toe zijn de 'gemist uitzendingen' van de publieke omroepen gratis, maar ook die hebben plannen om daar in 2012 geld voor te gaan vragen.
Ben zelf zeker niet van plan ook maar 1 cent daaraan te besteden. Ten 1e worden alle programma's zo'n beetje tot in het oneindige herhaald en ten 2e kan ik deze programma's ook opnemen.
Het zal doot webcare van Ziggo welgelezen worden ben benieuwd. Ik heb vaak contact gehad met Ziggo klantencvice ben altijd tot volle tevredenheid te woord gestaan. Maar een vraag aan u er is toch mijn ziggo waaru met u wachtwoord kan inloggen en de wijzigingen opgeven.
Ik heb digitaal totaal net als u laten omzetten naar digitaal Plus abonnement wat ( nog) goedkoper is als Digitaal extra pakket wat in de plaats van Digitaal Totaal is gekomen.
Ik vind het jammer dat de helpdesk van Ziggo zich zo onvriendelijk gedraagt. Dat was beter toen ik de helpdesk een paar keer nodig had.
..........Door 2 verschillende personen op de klantenservice zeer onbeschoft te woord gestaan..........
Heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt. Mijn laatste contact was plm. 4 weken geleden.
Het verlendste is wel dat als er storing is dat niets het meer doet. Heb je ook geen telefoon meer. Dan begint het wachten want als je belt naar de klantenservice dan krijg je een "bandje".
[quote=conny2 schreef op donderdag 27 okt 2011, 08:24]Het verlendste is wel dat als er storing is dat niets het meer doet. Heb je ook geen telefoon meer. Dan begint het wachten want als je belt naar de klantenservice dan krijg je een "bandje".
Dat is inderdaad het nadeel van een alles in 1 pakket.
Hallo licami,
Allereerst onze excuses voor het onbeschofte gedrag van onze helpdesk. Ik zal hier later in dit bericht op terug komen.
Wat betreft je vraag over de tv pakketten is het inderdaad zo dat er sinds september 2011 aardig wat veranderingen doorgevoerd zijn. Zo zijn er meer HD zenders gekomen en zit Interactieve tv standaard in je pakket ook kun je, afhankelijk naar je abonnement, tot wel 100 films gratis kijken.
Wat birdies aangeeft klopt (ook al kunnen wij niet zeggen of de publieke omroepen dit ook gaan doen). Maar vanaf nu vragen de commerciële zenders helaas geld voor hun uitzendingen.
Om even terug te komen op mijn collega's Graag ontvang ik je klantgegevens (postcode en huisnummer is voldoende) Dan ga ik dit verder intern uit zetten.
Dit mag namelijk in de toekomst bij jou en andere klanten niet meer gebeuren.
Je mag de gegevens sturen naar:
Mail adres: ziggowebteam@ziggo.nl
Onderwerp: Webcare: Kassa || Communicatie Ziggo wijziging abonnement
Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex webteam
Goede reactie van Ziggo hierboven. Applaus!
Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met de helpdesk van Ziggo. En ik ben zeker nooit onbeschoft behandeld.
Wel wil ik een andere opmerking maken... Ik heb vroeger op de helpdesk van een software-huis gewerkt. En ik moet zeggen dat lang niet alle bellende klanten beleefd en vriendelijk zijn (verre van dat zelfs). Nog geen reden om als helpdesk medewerker onvriendelijk te zijn.... maar soms kan ik wel een beetje begrijpen.
Inmiddels heeft Ziggo de klacht correct opgevolgd. Ik hoop en ga er vanuit dat betreffende medewerker aangesproken wordt. Ik behandel mensen beleefd en met respect en dit is de eerste maal dat ik een klacht heb ingediend. Goed dat Ziggo hier verantwoording in neemt.
[quote=ziggowebteam schreef op donderdag 27 okt 2011, 09:12]Hallo licami,
Allereerst onze excuses voor het onbeschofte gedrag van onze helpdesk. Ik zal hier later in dit bericht op terug komen.
Wat betreft je vraag over de tv pakketten is het inderdaad zo dat er sinds september 2011 aardig wat veranderingen doorgevoerd zijn. Zo zijn er meer HD zenders gekomen en zit Interactieve tv standaard in je pakket ook kun je, afhankelijk naar je abonnement, tot wel 100 films gratis kijken.
Wat birdies aangeeft klopt (ook al kunnen wij niet zeggen of de publieke omroepen dit ook gaan doen). Maar vanaf nu vragen de commerciële zenders helaas geld voor hun uitzendingen.
Om even terug te komen op mijn collega's Graag ontvang ik je klantgegevens (postcode en huisnummer is voldoende) Dan ga ik dit verder intern uit zetten.
Dit mag namelijk in de toekomst bij jou en andere klanten niet meer gebeuren.
Je mag de gegevens sturen naar:
Mail adres: ziggowebteam@ziggo.nl
Onderwerp: Webcare: Kassa || Communicatie Ziggo wijziging abonnement
Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex webteam
Ik vraag mij af of dit „Ziggowebteam@ziggo.nl” wel officieel van Ziggo is, daar Ziggo voor hun eigen diensten @ziggo.office.nl gebruikt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer