robtien
door robtien Oct 14, 2011 om 13:05
Computers & telefonie

Dynabyte

ik weet niet of mijn vraag in de juiste categorie staat. maar plaats het toch even in deze categorie.

mijn vraag is of het normaal is dat dynabyte na 6 weken nog niet gereageerd heeft op mails. waarvan ze door de telefoon zeggen dat u moet mailen wilt u antwoord of een oplossing voor u probleem. hebben meer mensen heir ervaring mee?

Met vriendelijke Groet

Robtien.

892 3 Rapporteer

xx
door xxtinixx - Oct 15, 2011 om 12:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zelf gebeld met dynafix. Ik stuurde mijn toestel ter reparatie vanwege problemen met foto's opslaan en internet. Ik kreeg hem terug van dynafix met kapot beeldscherm. Zei de medewerker van de vodafone winkel dat hij het niet deed omdat de batterij leeg was. ik naar huis om op tekladen. Nou mooi niet, deed niks meer. Moest ie meteen weer ter reparatie. krijg ik een vervangend toestel die van iemand is geweest, met allemaal andere foto's en apps. Zegt de vodafone klantenservice dat ik zelf maar naar dynafix moet bellen. Kostte mij wel 25 x 35 euroct per minuut. Ruim 20 min in de wacht gestaan en binnen een paar minuten was duidelijk dat ook dit telefoontje zinloos was. Vodafone's nieuwe slogan klopt wel jah! Power to you. Je mag het als klant allemaal zelf regelen. Dynafix is niet te vertrouwen!

zw
door zwaardvis - Oct 15, 2011 om 12:55
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Dynabyte Dynafix ???

xx
door xxtinixx - Oct 15, 2011 om 14:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

excuses, ik zie het nu pas. Mijne gaat om Dynafix inderdaad. Niet om Dynabyte.