robtien
door robtien Oct 14, 2011 om 13:05
Computers & telefonie

Dynabyte

ik weet niet of mijn vraag in de juiste categorie staat. maar plaats het toch even in deze categorie.

mijn vraag is of het normaal is dat dynabyte na 6 weken nog niet gereageerd heeft op mails. waarvan ze door de telefoon zeggen dat u moet mailen wilt u antwoord of een oplossing voor u probleem. hebben meer mensen heir ervaring mee?

Met vriendelijke Groet

Robtien.

892 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

xx
door xxtinixx - Oct 15, 2011 om 12:49
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb zelf gebeld met dynafix. Ik stuurde mijn toestel ter reparatie vanwege problemen met foto's opslaan en internet. Ik kreeg hem terug van dynafix met kapot beeldscherm. Zei de medewerker van de vodafone winkel dat hij het niet deed omdat de batterij leeg was. ik naar huis om op tekladen. Nou mooi niet, deed niks meer. Moest ie meteen weer ter reparatie. krijg ik een vervangend toestel die van iemand is geweest, met allemaal andere foto's en apps. Zegt de vodafone klantenservice dat ik zelf maar naar dynafix moet bellen. Kostte mij wel 25 x 35 euroct per minuut. Ruim 20 min in de wacht gestaan en binnen een paar minuten was duidelijk dat ook dit telefoontje zinloos was. Vodafone's nieuwe slogan klopt wel jah! Power to you. Je mag het als klant allemaal zelf regelen. Dynafix is niet te vertrouwen!

zw
door zwaardvis - Oct 15, 2011 om 12:55
1525 Antwoorden / 51 Vragen
0

Dynabyte Dynafix ???

xx
door xxtinixx - Oct 15, 2011 om 14:11
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

excuses, ik zie het nu pas. Mijne gaat om Dynafix inderdaad. Niet om Dynabyte.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer