E-mailadres of antwoordnummer Telfort
Dag Experts,
Gisterenavond, 23 maart om 19:15 uur waardeerde ik mijn prepaid beltegoed bij Telfort à €12,75 met €10.- op, omdat ik 11 febr. een SMS kreeg dat uitbellen geblokkeerd was en ik binnen 90 dagen moest opwaarderen daar anders mijn beltegoed en 06-nummer zou vervallen. 's Avonds moest ik nog een 06-nummer bellen en toen ik dat tegen 20:00 uur probeerde was het uitbellen nog geblokkeerd.
Klantenservice via 0900-nummer gebeld à €0,45 (0,30 + 0,15) en na 4 minuten vroeg deze wat mijn mobielnummer is. Komt mij vreemd voor, want dat kunnen ze toch zelf zien wanneer ze gebeld worden. Nee dus. Nummer gegeven. Toen wilde ze mijn NAW-gegevens. Dat weigerde ik omdat het om een prepaid nummer gaat dat ik zonder gegevens aangeschaft heb. Zonder dat kon ze me niet helpen. Ik vroeg haar naam omdat ik een klacht in wilde dienen en toen verbrak ze zonder iets te zeggen de verbinding. Om 22:10 kon ik toch uitbellen naar mijn landlijntoestel. Wel €2,60 armer voor het klanten"service gesprek" met Telfort.
Ik ga er vanuit dat, wanneer ik de opwaardeercode intoets en daarna zie dat mijn rest beltegoed inderdaad met €10,- verhoogd is, mijn uitbel blokkering ook meteen opgeheven is.
Kan me niet voorstellen dat hier nog een mensenhand tussen moet zitten, of heb ik dat mis?
Toch wil ik Telfort van deze, door mij ongewenste, situatie op de hoogte stellen, doch ik wil er geen cent aan spenderen.
Weet iemand een werkend e-mailaddress of antwoordnummer van Telfort?
Bij voorbaat dank voor reacties.
Hardware ERror MAN.
@hrdwerrorman
Probeer eens of deze optie werkt
Alternatief voor: Telfort0900-nummer: 0900 9596 (30 cpm)
Alternatief nummer: 020 6976337
Antwoordnummer: 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch
Dat heeft geen zin, die poeieren je heus wel af.
Vraag maar via een van die fora aan Webcare, die geven altijd snel en goed antwoord.
Je kunt in contact komen met Telfort Webcare medewerkers via het onafhankelijke Telfort Gebruikers forum en via Telfort's eigen forum. Op beide krijg je dezelfde prima service, vooral als je aardig bent ;-)
Inderdaad wordt je beltegoed bevroren als je het 6 maanden geleden hebt opgewaardeerd, 90 dagen daarna vervalt je beltegoed en je 06-nummer, na opnieuw opwaarderen wordt het weer "ontdooid".
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer