re
door rerajaja Nov 22, 2015 om 11:58
Computers & telefonie

Eenzijdige verandering van telefoonabonnement

Al jaren heb ik een abonnement bij T-Mobile voorheen Ben en in die tijd heb ik een tegoed opgespaard van € 1513,00, Nu heeft T-Mobile mijn abonnement zo veranderd dat ik mijn tegoed kwijt ben en te compensatie 1 jaar lang € 7,50 moet betalen en daarna het gewone tarief gaat betalen. Kan dit zomaar? Met vriendelijke groet Rein

670 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo rerajaja,

En dat is dan nummer zoveel met deze vraag.

Kijk/lees eens hier

Lees reacties hier.

Overigens: een tegoed van € 1513 ? De provider is geen spaarbank!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En dat is dan nummer zoveel met deze vraag.
Als ik het juist hen inmiddels nummer 2841.
En dan € 1513 opsparen, bij de bank krijgt u nog een beetje rente. En die zijn er om o.a. te sparen.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kan dit zomaar? Ja, dit kan zomaar, Rein.

Maar hoe dacht u om € 1513 "op" te bellen? Een beetje druk bedrijf heeft per maand nog niet zo'n rekening ............

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wedje maken dat het spaarpotje voor een reis die je nooit gaat maken, omdat u de reis hebt getaald met cadeaubonnen die al 10 jaar vervallen zijn.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2015 om 23:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je het verschil tussen een bank en telecomprovider niet hebt geleerd is het ook niet gek dat je je tegoed kwijtgeraakt. Bij de banken was uw tegoed tot 100.000 euro veilig geweest zonder de kans met niets achter te blijven.
Diewilik

ve
door verwijderd - Nov 23, 2015 om 00:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na dit incidentje natuurlijk wel gewoon klant blijven bij T-Mobile hè.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb bericht gekregen van T mobile over de contract aanpassing.
Bij navraag bij de klantenservice kreeg ik standaard antwoorden waar ik niet veel aan had.
Men wekt de indruk dat door het 2 jaar lang een flinke karting te geven alles voldoende gecompenseerd is. Ik heb de vraag gesteld of dit ook geldt voor abonnees die geen of nauwelijks beltegoed hadden. Dit bleek zo te zijn. Verder heb ik de vraag gesteld of er een andere mogelijkheid was om te compenseren. Helaas dit was niet mogelijk.
De enige mogelijkheid die voor mij overblijft is om mij tot de geschillencommissie Telecommunicatie te wenden. Dit heb ik gedaan met een volledige uitleg van mijn ongenoege. Daarop kreeg ik een brief van de secretaris van de geschillencommissie met het verzoek om een formulier in te vullen wat ik dan ook zal doen. Wel werd mij duidelijk gemaakt dat voor dat de commissie de klacht in behandeling gaat nemen ik eerst kosten moet betalen. Hoeveel staat er niet bij.Van alle reacties die ik heb gelezen vraag ik mij af of al deze mensen dit ook bij de geschillencommissie zullen deponeren. Voor de geschillencommissie is het dan een leuk inkomen maar als er serieus met de klacht wordt omgegaan is dat misschien toch beter dan niets doen.
Ik hoop wel dat Kassa met de gedupeerden blijft werken om tot een oplosiing te komen.
In het verleden is gebleken dat Kassa meer resultaten kan boeken dan wij als eenlingen.
Hans van Teffelen


ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kassa werkt niet met de gedupeerden, dit is een vrijwilligers forum. En wij zullen zeker niet uw klachtengeld gaan betalen. U heeft gewoon "geen poot om op te staan", kort door de bocht.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kijk op Thoorn.nl en laat de helft van uw tegoed uitbetalen.

Geld betalen aan de geschillencommissie is mijns inziens weggegooid geld.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2015 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@hansvanteffelen,

Op de links in het 1e antwoord geklikt?

Zou geen geld gaan uitgeven aan de Geschillencommissie; dat ben je dan ook nog eens kwijt, want je wordt heus niet in het gelijk gesteld.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer