personal
door personal May 19, 2009 om 17:13
Computers & telefonie

Extra info

Ha die All,

Terug kerende op mijn eerdere vraag nu het volgende.

Zins vandaag kom ik er achter dat ze weer een nieuw mainboard gaan plaatsen in genoemde Laptop. Aan de ene kant ben ik blij dat hij wordt gemaakt, maar aan de andere kant krijg ik ook te horen dat de laptop nu al voor de 5 maal bij Toshiba ligt en voor de 2 de keer een nieuw mainboard krijgt. bij de eerste keer wordt de lader vervangen bij de tweede keer wordt het TFT scherm vervangen bij de derde keer wordt het mainboard vervangen bij de vierde keer wordt er een hardeschijf vervangen en nu dan weer het mainboard. De firma waar ik hem heb gekocht, geeft niet thuis en wil niet komen met een oplossing.

Toen ik hem twee weken geleden opstuurde kreeg ik te horen dat hij eerder al ter reparatie was opgehaald en dat de des betreffende gebruiken een nieuwe had ontvangen. Echter is mij nooit aangegeven dat hij al 4x eerder is gerepareerd, anders had ik hem zeker niet gekocht.

Wat kun je nou doen aan zulke bedrijven?

Hoogachtend

Personal

299 2 Rapporteer

kenwel2
door kenwel2 - May 19, 2009 om 17:26
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@persoal.Je had je ook kunnen beperken met het blijven bij je eerste vraag.....nu begrijpen veel lezers niet waar je het ubehaupt over hebt! Volgende keer: Stel een vraag (topic) en blijf bij je vraag, en de daarbij gegeven antwoorden, nee, ik wil niet interessant doen, ik wil je alleen maar op weg helpen hoe het werkt bij de 'vraag en beantwoord'rubriek op deze site....misschien dat een van de experts, die eerder je ten dienste waren, je verder kunnen helpen met advies,betreffende  je probleem mmet je laptop,

That's all

Succes verder, Gr. Henri

kiran
door kiran - May 19, 2009 om 20:52
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@personal

Vorige vraag ……

Zoals ik al eerder schreef, je hebt waarschijnlijk te maken met een DOA. Een apparaat die vanaf het eerste uur al niet deugde. Gezien je vorige vraag, Bios updaten en je had ook een korting gekregen, sta je m.i. niet zo sterk om het apparaat omgeruild te krijgen.

Uw rechten bij een ondeugdelijk product

Kijk of je nog wat kunt met bovenstaande link, in principe zou je recht hebben op een nieuwe, ware het niet die korting en het geknoei met de bios. Zit me niet echt lekker. Maar krijg wel het idee dat ze je maar iets in je maag hebben gesplitst!