ma
door marjolein plasman Feb 15, 2016 om 11:11
Computers & telefonie

Fake nr

Ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:

09067290053
Dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut.
Bij vodafone krijg ik geen gehoord. Kan niet eens klacht indienen. Daarbij moet ik die vele kosten wel betalen!
HELP! Zoveel geld heb ik niet.
Mvg MM Plasman

4887 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Feb 15, 2016 om 11:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Over dit nr. staan veel klachten op het web (even googelen op nr.). Je kunt je klacht zetten op http://www.klachtenkompas.nl/

marita567
door marita567 - Feb 15, 2016 om 12:00
1576 Antwoorden / 17 Vragen
1

hallo Marjolein Plasman ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/oplichting-48

akkerdistel
door akkerdistel Feb 15, 2016 om 12:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Vergeet natuurlijk niet om dat briljante advies van Lekkerisdat op te volgen.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 15, 2016 om 12:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen
1

Dit hoef je niet te betalen (scrollen naar 'hoofdstuk' 5), mits niemand anders in huis jouw telefoon gebruikt heeft..

hutch
door hutch - Feb 15, 2016 om 12:45
4517 Antwoorden / 29 Vragen
2

"Bij vodafone krijg ik geen gehoord. Kan niet eens klacht indienen. Daarbij moet ik die vele kosten wel betalen!"

Dat u van Vodafone niets kunt verwachten is niets nieuws. Vodafone heeft helemaal niets op met haar klanten. Dit is al vele jaren bekend.
U neemt in dit geval namelijk contact op met Vodafone, waarbij Vodafone met 'centen' over tafel moet komen..... en dat kunt u vergeten.
Begrijp nog steeds niet waarom iemand überhaupt nog klant is of wil zijn bij dat clubje.

reflecs
door reflecs - Feb 15, 2016 om 12:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen
1

U kunt wel een klacht indienen bij Vodafone. Zoals carola.83 vermeldt bijvoorbeeld bij Klachtenkompas en via het contactformulier van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/e-mail/  en via het forum: http://forum.vodafone.nl/

Het kan zijn dat de webcare van Vodafone zich nog hier meldt bij deze vraag.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 16, 2016 om 10:18
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Marjolein Plasman,

Wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. Ik raad je aan dit bij ons te melden via dit formulier. Dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde.

Met vriendelijke groet, Stephan
 
 
Vodafone 24/7 Web Crew

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2016 om 13:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Ik zou in ieder geval ook 09 nummers laten blokkeren, zie hier onder bellen blokkeren: https://www.vodafone.nl/over-vodafone/wie-zijn-wij/privacy-en-veiligheid/kinderen-veilig-verbinden/grip-op-kosten.shtml

bennieol
door bennieol - Feb 17, 2016 om 12:55
64 Antwoorden / 3 Vragen
0

ik werd pas geleden gebeld zogenaamd KPN met een bericht dat ik een bericht heb gekregen om dit te horen moet ik een getal intoetsen en afsluiten met een # als je dat doet dan kan al je gebeld word en niet opneemt volgens mij zo doorgeschakelt worden naar een ander telefoon en betaal je de kosten.

ik heb dat dus niet gedaan.

ri
door rietje328 Feb 17, 2016 om 14:07
27 Antwoorden / 0 Vragen

Hier heeft echt niemand iets aan. Leest u zelf wel eens na wat u getypt heeft?

hutch
door hutch - Feb 18, 2016 om 14:31
4517 Antwoorden / 29 Vragen
1

"Ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:09067290053. Dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut."


"Wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. Ik raad je aan dit bij ons te melden via dit formulier. Dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde."

Dag Stephan, ik weet langzamerhand dat Vodafone zo'n beetje alles 'vervelend' vind indien de klant een probleem heeft. Maar gaan wij nu ook van u hier lezen wat er feitelijk aan gedaan is, of blijft het weer bij zo'n dergelijke 'wat vervelend te lezen' opmerking....?!?

Buiten dat verwijst u naar een stopzetting van betaalde diensten, maar iedereen, en in dit geval het meest nog TS, wil graag een oplossing voor die (onterecht) gemaakte kosten. Wat gaat Vodafone daaraan doen voor TS, en in het algemeen voor alle slachtoffers?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

pi
pierre1962 - Jun 10, 2024 om 19:23
Geldzaken & recht

Liander

Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t ... Lees meer

Se
Seagram62 - Jun 9, 2024 om 20:21
Voeding & gezondheid

Serviesgoed / bestek woonzorgcentrum

Het serviesgoed / bestek in het woonzorgcentrum waar mijn moeder verblijft wordt altijd verzorgd/geregeld door het woonzorgcentrum.

Nu gaan ze bij de bewoners op de kamer de afwas doen. De reden zou zijn dat ze hiermee tijd besparen omdat ze dan niet telkens heen en weer hoeven lopen naar de vaatwasser in de huiskamer.
Nu betwijfel ik of ze hier echt tijd mee besparen. Zoals het n ... Lees meer