richard83
door richard83 Mar 11, 2010 om 18:44
Computers & telefonie

Filmpje van wmp

Ik wilden een filmpje van wmp naar youtube downloaden, maar dat lukt niet. heb het via windows movie maker gedaan. Dan komt ie niet in beeld dat bestand. Hoe kan ik het dan wel voor elkaar krijgen!

Gr Richard

485 11 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 11, 2010 om 18:53
1163 Antwoorden / 60 Vragen

wilt u nu een filmpje van Youtube downloaden, of naar youtube uploaden?

richard83
door richard83 - Mar 11, 2010 om 18:56
386 Antwoorden / 28 Vragen

Wilden het naar Youtube uploaden.

magicscanman
door magicscanman - Mar 11, 2010 om 19:30
261 Antwoorden / 0 Vragen

Er van uitgaande: dat u een film heeft gedownload van you tube deze wilt importeren in movie maker, Dat gaat niet lukken.

De gedownloade filmpjes van you tube ,zijn FLV bestanden of MPG4,deze moeten eerst geconverteerd worden naar een ander bestand bijvoorbeeld WMV of AVI

Een gratis programma daar voor is Format Factory

mvg

magicscanman
door magicscanman - Mar 11, 2010 om 19:34
261 Antwoorden / 0 Vragen

Als je wilt uploaden ;

Als je klaar bent met het bewerken van je video en ervoor hebt gezorgd dat deze korter is dan 10 minuten, kleiner is dan 2 GB en een compatibele indeling heeft, kun je de video uploaden.

Klik op de knop "Uploaden" in de rechterbovenhoek van een YouTube-pagina.
Geef zoveel mogelijk informatie over je video op, waaronder de titel, beschrijving, labels en de categorie. Hoe meer gegevens je opgeeft, hoe gemakkelijker het voor gebruikers wordt om je video te vinden.
Bepaal of je je video als 'Openbaar' of 'Privé' wilt markeren.
Klik op de knop 'Een video uploaden'.
Klik in het volgende venster op de knop 'Bladeren' om naar het videobestand te zoeken. Selecteer het bestand dat je wilt uploaden.
Klik op de knop 'Video uploaden'.
Het kan enkele minuten tot een uur duren om je video te uploaden naar YouTube.
Als je een foutmelding krijgt tijdens het uploaden, moet je controleren of je wel een bestand uploadt dat wordt herkend door YouTube. YouTube accepteert videobestanden van de meeste digitale camera's, camcorders en mobiele telefoons in de bestandsindelingen .AVI, .MOV, .WMV en .MPG.

mvg

richard83
door richard83 - Mar 11, 2010 om 19:42
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=magicscanman schreef op donderdag 11 mrt 2010, 19:30]Er van uitgaande: dat u een film heeft gedownload van you tube deze wilt importeren in movie maker, Dat gaat niet lukken.

De gedownloade filmpjes van you tube ,zijn FLV bestanden of MPG4,deze moeten eerst geconverteerd worden naar een ander bestand bijvoorbeeld WMV of AVI

Een gratis programma daar voor is Format Factory

mvg

Dat is een filmpje van Wmp die filmpje wil ik dus op Youtube zetten. Als ik die wil uploaden. dan komt er een fout te staan.

magicscanman
door magicscanman - Mar 11, 2010 om 19:56
261 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft een filmpje gemaakt in movie maker ,en opgeslagen als wmv bestand !!

Staat er alleen fout of staat er nog meer !!!

richard83
door richard83 - Mar 11, 2010 om 19:58
386 Antwoorden / 28 Vragen

Geen idee. Verder heb ik nog niet gekeken.

richard83
door richard83 - Mar 11, 2010 om 20:13
386 Antwoorden / 28 Vragen

heb het net nog een keer gebrobeerd. er komt geen bestand in movie maker.

magicscanman
door magicscanman - Mar 12, 2010 om 08:34
261 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij niet zinvol dat ik verder ga met antwoorden , U begrijpt er helemaal niets van ??
Ik zou zeggen ga eerst een basis cursus computeren volgen

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig

pino123
door pino123 - Mar 12, 2010 om 09:12
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=richard83 schreef op donderdag 11 mrt 2010, 20:13]heb het net nog een keer gebrobeerd. er komt geen bestand in movie maker.

Er wordt gevraagd of je het in Windows Media Video (WMV). Als je het als moviemaker opslaat krijg je het nooit op Youtube. Dus hetzelfde filmpje nog een keer opslaan als... En dan WMV kiezen. Daarnaast moet het filmpje korter zijn dan 10 minuten en de omvang mag niet meer zijn dan twee gigabyte! Pas dan kan je het het uploaden, en anders krijg je inderdaad een foutmelding. Staat de foutmelding omschreven... Meld dit dan even hier, dan kunnen we er op reageren!

richard83
door richard83 - Mar 12, 2010 om 18:26
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=magicscanman schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 08:34]Het lijkt mij niet zinvol dat ik verder ga met antwoorden , U begrijpt er helemaal niets van ??
Ik zou zeggen ga eerst een basis cursus computeren volgen

Met vriendelijke groet :

Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig
Ja wel hoor, op een of ander manier lukt het niet meer, mja.