co
door corencoby Dec 15, 2013 om 21:21
Computers & telefonie

Filmpjes you tube stoppen

hallo,
ik zoek veel muziek op you tube, gewoon om te kijken en te luisteren. dit doe ik op mijn tv die internet heeft, en 3d, merk Panasonic 127 cm beeld.
als ik bv marianne weber, of andere zangers, maak niet uit wie ik op zoek, en bovenin het display van de opgezochte artiest staat 25 of 123, dat is het aantal liedjes dat de video dan achter elkaar speelt. hij speelt dan een aantal liedjes, bv een kwartier of een half uur, en dan stopt hij er mee, dan is nog niet alles afgespeeld. midden in het scherm komt dan een puzzelstukje te staan, en is het scherm zwart.
ik moet dan weer van voren af aan beginnen.
dit doet hij op wifi en bedraad internet. ik zou heel graag willen weten hoe dit komt, en of er een oplossing voor is.
de beelden zijn goed, maar niet ieder filmpje is van dezelfde kwaliteit, maar dat weet ik, verder komt alles op het grote beeld.
als julie een antwoord hebben heel graag.
vrg. cor van giersbergen

424 4 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 16, 2013 om 09:42
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo corencoby,
het kan zijn dat het interne geheugen (RAM) van de computer niet toereikend is.

Vr. gr. sjoppie.

pino123
door pino123 - Dec 16, 2013 om 10:03
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 16 dec 2013, 09:42]Hallo corencoby,
het kan zijn dat het interne geheugen (RAM) van de computer niet toereikend is.

Vr. gr. sjoppie.

Denk niet dat dit het is aangezien de muziek streaming binnenkomt. Ik denk dat je laptop op de een of andere manier op standby schiet en de de daarbij behorende programma's afsluit.

who cares
door who cares - Dec 16, 2013 om 16:20
146 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=pino123 schreef op maandag 16 dec 2013, 10:03][quote=sjoppie schreef op maandag 16 dec 2013, 09:42]Hallo corencoby,
het kan zijn dat het interne geheugen (RAM) van de computer niet toereikend is.

Vr. gr. sjoppie.

Denk niet dat dit het is aangezien de muziek streaming binnenkomt. Ik denk dat je laptop op de een of andere manier op standby schiet en de de daarbij behorende programma's afsluit.

Pino123..........Volgens mij heeft hij het over een TV met internet aansluiting en niet over een Laptop,,!!

co
door corencoby - Jul 22, 2014 om 20:17
22 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo,
Ik heb de app op de tv geactiveerd, en nu kan ik bijvoorbeeld heel de dag naar een bepaalde artiest kijken en luisteren. Sorry dat ik wat laat met mijn antwoord ben.
Nu kan ik genieten van you tube
Iedereen bedankt voor de antwoorden.
Groeten cor