na
door naomi74 Aug 28, 2014 om 20:16
Computers & telefonie

Fout van tmobile wordt mij aangerekend

Hoi ik heb een abonement afgesloten bij Tmobile en ga vanaf het jaar 2015 tot 2017 betalen voor mijn nieuwe abonement maar door een medewerker in een tmobile shop is er een nieuwe abonement voor mij afgesloten zonder dat ik daar weet van heb dus nu zit ik van juli 1014 tot juli 2015 vast aan twee abonementen en nog eens 2015 tot 2017 nog eens eraan vast en na talloze telefoontjes gepleegd te hebben wordt mij verweten dat het mijn eigen schuld is en dat zij er niets aan kunnen veranderen.wat en wie kan mij hiermee helpen het op te lossen??

645 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 20:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat eerste abonnement hebt u ook die die shop afgesloten?

Rare vraag, waarom sluit u in augustus 2014 een abonnement af voor het jaar 2015/2017?

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 20:35
11565 Antwoorden / 51 Vragen
0

Nieuw "gratis" toestel op afbetaling afgenomen in aug 2014? Iets gewijzigd die periode?

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 21:52
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

hoi ik heb eigenlijk voor dit jaar een sim only abonement maar doordat het toestel die had stuk ging ben ik dus met de vraag naar tmobile gegaan wat de mogelijkheden zijn voor een toestel,en die hadden een mooie deal voor mij , wel een toestel maar dan wel verlenging van abonement 2015 tot 2017.

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 21:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Terwijl je andere abonnement dus nog tot juli 2015 liep? Dat is toch geen fout van T-Mobile. Je bent er gewoon ingetrapt.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 21:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Hoeveel ben je nu kwijt aan dat abo dat je niet gebruikt? Kun je het niet overdoen aan iemand anders? Ik neem aan dat je nu 2 simkaarten hebt en 2 telefoonnummers?

19
door 1953 - Aug 28, 2014 om 22:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op donderdag 28 aug 2014, 20:25]Dat eerste abonnement hebt u ook die die shop afgesloten?

Rare vraag, waarom sluit u in augustus 2014 een abonnement af voor het jaar 2015/2017?

Je kunt tegenwoordig een half jaar voor afloop van het huidige contract een verlenging doen met nieuwe tarieven, toestel en abonnementkeuze.

19
door 1953 - Aug 28, 2014 om 22:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op donderdag 28 aug 2014, 21:55]Terwijl je andere abonnement dus nog tot juli 2015 liep? Dat is toch geen fout van T-Mobile. Je bent er gewoon ingetrapt.

Naïviteit ten top!

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 22:18
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

hoi @zoekster dank je voor je reaktie dat zou ik idd kunnen doen .nu maar op zoek naar iemand die het zou willen overnemen. En ja kan dat ik erin getrapt bent.maar zo ga je niet met klanten om denk ik.ik denk dat de uitleg die je geeft aan een klant heel duidelijk en uitgebreid moet zijn dat je het snapt en als je dan meegaat met het voorstel het dan je eigen keuze is maar niet op zo een manier he. ik betaal gewoon drie jaar voor een abonement nu.

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 22:24
11565 Antwoorden / 51 Vragen
0

En ja kan dat ik erin getrapt ben

In geval van verkoop zijn er altijd lieden die eerder aan hun provisie denken als aan de klant. Neem volgende keer een ander mee zodat je kan overleggen wat je aangeboden krijgt en wat je nodig hebt.

diumenge
door diumenge - Aug 28, 2014 om 22:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hoewel ik het niet eens ben met hun handelswijze, is het dus niet hun fout. Heel vervelend voor je, maar zo is het wel. Tip. Sluit je volgende abonnement, hoewel dat nog wel even duurt, online af. Kan je je niet laten verleiden door een gladde verkoper.

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 22:32
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

ja ik ben na 2017 genezen van abonementen. zal maar voor prepaid gaan .en ik moet zeggen de medewerkers zijn absoluut biet vriendelijk te noemen als je je probleem uitlegt,
ik kreeg te horen vandaag dat ik maar het Juridisch loket moet gaan en mevrouw u krijg een maand gratis muziek app en andere medewerker verzekerde mij om een klacht in te dienen en heeft er helemaal niks aan gedaan,dus ja ik ben genezen van abonementen.

na
door naomi74 - Aug 28, 2014 om 22:34
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

maar toch bedankt voor jullie reacties al ben ik er nog ziek van. een enkeling is zeker een drenkeling pffff.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 22:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=naomi74 schreef op donderdag 28 aug 2014, 22:34]maar toch bedankt voor jullie reacties al ben ik er nog ziek van. een enkeling is zeker een drenkeling pffff.
Heb je deze klacht schriftelijk voorgelegd? Ik denk nl dat je dan meer kans hebt om nog wat voor elkaar te krijgen. Indien niet, doe het nog eens schriftelijk en verzoek uitdrukkelijk om een reactie binnen bijv 10 dagen. Eens zien waar men mee aankomt.

Als je ook maar een beetje bewijs hebt dat je op het verkeerde been bent gezet door die verkoper zou je nog naar de geschillencommissie Telecommunicatie kunnen gaan.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2014 om 22:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Schriftelijk is ook per mail, hoeft dus geen brief te zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Dee010420 - May 14, 2024 om 23:12
Geldzaken & recht

Vreemde incasso paypal via riverty

Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer