Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
naomi74 - 28-08-2014 20:16:42
Computers & Telefonie

fout van tmobile wordt mij aangerekend

Hoi ik heb een abonement afgesloten bij tmobile en ga vanaf het jaar 2015 tot 2017 betalen voor mijn nieuwe abonement maar door een medewerker in een tmobile shop is er een nieuwe abonement voor mij afgesloten zonder dat ik daar weet van heb dus nu zit ik van juli 1014 tot juli 2015 vast aan twee abonementen en nog eens 2015 tot 2017 nog eens eraan vast en na talloze telefoontjes gepleegd te hebben wordt mij verweten dat het mijn eigen schuld is en dat zij er niets aan kunnen veranderen.wat en wie kan mij hiermee helpen het op te lossen??