fr
door frankellen May 11, 2007 om 17:17
Computers & telefonie

Foutenrapport

hoi,

ik krijg sinds deze week als ik op het internet aan het surfen ben regelmatig dat er een foutenrapport naar microsoft wordt gestuurd (dit is niet op alle site en het is vooral als ik iets willen open op die site) en hij sluit dan alle venters die er open staan van internet behalve outlook.

weet iemand wat er aan de hand is?? hopelijk kan iemand ons helpen alvast bedankt.

groetjes frank en ellen

620 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 11, 2007 om 17:35
16885 Antwoorden / 202 Vragen

welke melding krijgt u? Is er een melding bij dat er een fout is opgetreden, een programma als genoemd wordt afgebroken en daarom een melding wordt verstuurd?

fr
door frankellen - May 11, 2007 om 18:03
9 Antwoorden / 20 Vragen

er staat: in internet explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

in het schema sta ook dat ik de inhoud van het foutenrapport maar daar weet ik niet welke informatie belangrijk is.

ellen

ijzerbroot
door ijzerbroot - May 12, 2007 om 10:22
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste frankellen,

"niet iedere site en vooral wanneer u iets wilt openen"... Kunt/ wilt u zo’n site hier noemen, samen met wat u dan wilt openen? Het kan om een Explorer installatie-fout gaan, maar er kunnen ook andere zaken spelen...

Wanneer heeft u de computer voor het laatst gescand (anti-virus en ad-ware)? Welke Explorer-versie gebruikt u en heeft u de laatste Microsoft updates geïnstalleerd? Her-installatie van Explorer en/ of de voor het te downloaden noodzakelijke software (bv adobe reader???) zou een oplossing kunnen zijn, net als bv het installeren van een andere browser (bv Mozilla Firefox). Heeft u mogelijk JAVA (Sun) geïnstalleerd (welke versie) en/ of deze ge-update? (Java update -JRE-: éérst de verouderde versie de-installeren, dan de nieuwste versie downloaden en installeren)

IJzerbroot