ed
door edwinf Feb 14, 2012 om 16:38
Computers & telefonie

Geadreseerde reclame

ik krijg met enige regelmaat geadreseerde reclame van o.a. TELE2.
echter ben ik hier niet van gediend, ik heb niet voor niets een ja ,nee stikker geplaatst.
is hier iets aan te doen?
ik heb al geprobeerd een klacht in te dienen maar ze sturen je dan steeds weer naar een andere afdeling en moet je opnieuw bellen.

656 6 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Feb 14, 2012 om 16:41
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Geadresseerde onbekend.

Dat schrijven en retour sturen als het reclame is.
Dan stoppen ze en zoeken ze je nieuwe adres dat niet te vinden is.

Helaas mag reclame met adres wel dus die stickers helpen dan niet.
Dus ongeopend retour en het kost veel geld en leverde alleen maar anti reclame dus eigenlijk verspillen ze dure reclame gelden die de wel klanten moeten betalen.

mahadma
door mahadma - Feb 14, 2012 om 17:29
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Een andere, maar zeker een haalbare manier, is terugsturen met: persoon verhuisd, bestemming onbekend.

tdehond
door tdehond - Feb 14, 2012 om 17:52
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt zich aanmelden bij postfilter.nl
Als u daar aangemeld bent heeft u - als het goed is - geen last meer van reclame wat op naam gesteld is.
klik op:

baas over eigen brievenbus

ed
door edwinf - Feb 14, 2012 om 17:52
1 Antwoorden / 2 Vragen

oke bedankt. ik zal beide optie eens proberen

ro
door ron530 - Feb 14, 2012 om 18:24
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Als op de reclame uw naam staat, bijv. dhr/mevr. Boter. Kaasstraat in Eierdorp. kunt u er iets tegen doen. Staat er echter "aan de bewoners van" is er niets om dat te stoppen.

driemaaldrie
door driemaaldrie - Feb 15, 2012 om 14:21
229 Antwoorden / 15 Vragen

Is er een antwoord-nummer enveloppe bij?
Indien ja, stuur daar eens wat bakstenen heen met het advies hun eigen ramen in te gooien.
Indien nee, de oud-papierbak.
Bekijk wat de minste moeite kost.