richard83
door richard83 May 26, 2012 om 17:42
Computers & telefonie

Geschiedenis

Beste Leden.

Als ik de lijst geschiedenis wil bij kijken, via het sterretje!
(bv) zaterdag. Staat er niks in. Terwijl dat er wel wat moet staan. Hoe kan dat? Heb systeem hertel al uitgeprobeerd, heeft niks holpen.

Heb Windows 7 64 idition.

1254 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 26, 2012 om 18:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo richard83,

Probeer eens Ctrl + Shift + H

Welke browser gebruik je?

edrick3
door edrick3 - May 26, 2012 om 18:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je IE9 kijk dan even hier.

Suc6

richard83
door richard83 - May 26, 2012 om 19:10
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 26 mei 2012, 18:27]Heb je IE9 kijk dan even hier.

Suc6

Ik gebruik idd IE9. De link die je me gaf heeft niet echt geholpen.

Cookies
door Cookies - May 26, 2012 om 19:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Soms een cleaner gebruikt (bijv. CCleaner)? Of kijk eens bij je internetopties of daar niet staat aangevinkt dat bij sluiten van browser geschiedenis enz. gewist moeten worden.

richard83
door richard83 - May 26, 2012 om 20:39
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 26 mei 2012, 19:32]Soms een cleaner gebruikt (bijv. CCleaner)? Of kijk eens bij je internetopties of daar niet staat aangevinkt dat bij sluiten van browser geschiedenis enz. gewist moeten worden.

Ccleaner nog nooit gebruikt. staat geen vinkje iniedergeval.

edrick3
door edrick3 - May 27, 2012 om 16:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

IE gereset?

1.Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
2.Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
3.Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4.Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.

5.Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
6.Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
7.Sluit Internet Explorer.

De wijzigingen worden van kracht nadat je Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Zou voor de zekerheid ook eens scannen met MBAM. Klik onder FREE.

Wel alle stappen uit de vorige link gedaan?

Suc6

richard83
door richard83 - May 27, 2012 om 22:04
386 Antwoorden / 28 Vragen

Sorrie voor de late reactie! Het is inmiddels opgelost. Hoop dat nou zo blijft.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2012 om 10:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

En HOE is het opgelost?

richard83
door richard83 - May 28, 2012 om 12:55
386 Antwoorden / 28 Vragen

wat je heb geschreven. En een andere aan passing. weet die alleen efffen niet meer. Zit nou op een andere pc.