mp
door mpiet Sep 8, 2014 om 19:58
Computers & telefonie

Glasvezel Internet van Caiway

Heb mij via de telefoon een glasvezelpakker laten aansmeren . Dat zou een stuk sneller en goedkoperzijn . Achteraf moest ik alles zelf installeren van het glasvezel pakket en dat ook zelf betalen . Ben niet zo heel technische aangelegd en wou er dan ook vanaf . Uren aan de telefoon gehangen met de firma zonder resultaat . Ook op de brief die ik heb geschreven geen antwoord . In de gesprekken is het enige wat er wordt gezegd u moet nu dubbel betalen omdat ik over de bedenktijd heen ben . Tevens zat er bij het aanschaffen geen retour formulier bij . Ben dus van mening dat daardoor het pakket opgezegd kan worden . Het zou nu worden uitgesteld met een 1 die bedenktijd . Hoe kom ik nu van het pakket en van Caiway af ? Ben inmiddels overgestapt naar een ander provider .

877 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

19
door 1953 - Sep 8, 2014 om 20:33
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U heeft bi een dergelijke totstandkoming een periode van 14 werkdagen, na ontvangst van de (welkomst)brief zonder enige kosten, dus kosteloos, de order te ANNULEREN!

Begreep eruit dat de bedenktijd van 14 werkdagen is verstreken.

U zult, of het tegen finale kwijting de resterende abonnementskosten afkopen, het contract bepaalde duur van 12 maanden uit te dienen. U bent naar een andere provider overgegaan, dus wordt het de afkoopsom tegen finale kwijting.

costnix
door costnix - Sep 8, 2014 om 21:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

(Moutarde apr?s le diner)

Waarom zo iets via de telefoon laten aansmeren. Ik zeg altijd tegen de beller vriendelijk bedankt, maar ik heb geen belangstelling voor uw product en hang dan op. Mochten ze toch weer bellen, dan ben ik een stuk onvriendelijker. Voor het geval, dat iemand nog een keer belt, heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand.

gerbera
door gerbera - Sep 8, 2014 om 22:44
7372 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=costnix schreef op maandag 8 sep 2014, 21:02](Moutarde apr?s le diner)

Waarom zo iets via de telefoon laten aansmeren. Ik zeg altijd tegen de beller vriendelijk bedankt, maar ik heb geen belangstelling voor uw product en hang dan op. Mochten ze toch weer bellen, dan ben ik een stuk onvriendelijker. Voor het geval, dat iemand nog een keer belt, heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand. En daar hebben we dus het bel me niet register voor. En mochten ze toch bellen, vraag ik of ze weten hoe een ambulance klink en hang vervolgens op. Zij horen dan tuut,tuut,tuut.

costnix
door costnix - Sep 9, 2014 om 09:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het bel me niet register helpt niet tegen bellers waarmee u ooit een zakelijjke relatie heeft gehad. Die mogen u gewoon bellen. Er is wel het recht van verzet, maar dat vind IK te ingewikkeld, vandaar de door mij beschreven methode. Veel korter en ik beleef er zelf plezier aan :-D

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer