Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mp
mpiet - 08-09-2014 19:58:54
Computers & Telefonie

Glasvezel Internet van Caiway

Heb mij via de telefoon een glasvezelpakker laten aansmeren . dat zou een stuk sneller en goedkoperzijn . achteraf moest ik alles zelf installeren van het glasvezel pakket en dat ook zelf betalen . ben niet zo heel technische aangelegd en wou er dan ook vanaf . uren aan de telefoon gehangen met de firma zonder resultaat . ook op de brief die ik heb geschreven geen antwoord . in de gesprekken is het enige wat er wordt gezegd u moet nu dubbel betalen omdat ik over de bedenktijd heen ben . tevens zat er bij het aanschaffen geen retour formulier bij . ben dus van mening dat daardoor het pakket opgezegd kan worden . het zou nu worden uitgesteld met een 1 die bedenktijd . hoe kom ik nu van het pakket en van caiway af ? ben inmiddels overgestapt naar een ander provider .