ka
door kalender Nov 18, 2013 om 18:52
Computers & telefonie

Gsm

ik heb een mobiel samsung galaxy pocket S5300. Ik heb een liedje gedownload en die wil ik als een sms toon instellen hoe gaat dat. Als je bij sms tonen kijk dan zijn dat geen leuke
tonen. Ik weet niet of het mogelijk is. Wie weet er meer van.

333 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 18, 2013 om 18:53
11602 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk eens in je instructieboekje / internet, wellicht staat dat ergens. Maar kijk ook niet vreemd als het gewoon niet kan.

mahadma
door mahadma - Nov 18, 2013 om 19:58
11602 Antwoorden / 51 Vragen

Na lezing van de instructie (Klik hier) zie ik geen aparte tooninstelling voor sms berichten.

aurora1
door aurora1 - Nov 18, 2013 om 22:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier, het stukje onderaan over map op sd kaart maken etc.

f.weele
door f.weele - Nov 19, 2013 om 10:17
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Beste kalender, afhankelijk van de android-versie, ga je naar instellingen> audioprofielen> algemeen(bellen en trillen), daarnaast staat als het goed is het tekentje voor de instellingen. Klik hier op. Dan zie je; algemeen>volumes> inkomende oproepen> beltoon gesprek. Hier klik je op. Er verschijnt een pop-up met "actie voltooien". Hier zie je waarschijnlijk staan het icoontje van ES File explorer of van Mediaopslag. Klik op één van beide en deze licht blauw op. Klik op één keer. Er opent zich een lijst van downloads op de sd-kaart waar o.a. je muziek op staat. Selecteer het nummer en deze zou ingesteld moeten zijn als beltoon. Controleer dat door naar jezelf te bellen met een andere telefoon.
ES File explorer kun je downloaden in de Google Play Store.
m.vr.gr.