ti
door timmer77 Apr 11, 2015 om 16:33
Computers & telefonie

Hardware

ikheb met windows fix it geprobeerd om hardware te herstllen maar het lukt niet ik krijg de melding hardware werkt niet of is niet gededecteerd aan windows hoe los ik dat op

vr gr pim

2633 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2015 om 16:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo timmer77,

Je kunt met windows fix it geen hardware herstellen, wel eventueel iets software-matigs.

Zou maar eens systeemherstel proberen met een datum toen alles nog wel goed werkte.

Voor W7:
Klik op Start > Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven achter 'Weergeven op' op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
Klik op Ja. Het systeem wordt herstelt. Dit kan enige tijd duren.

Voor W8.1:
Open het Configuratiescherm: gebruik de sneltoets 'Windowstoets+X' en klik daarna op Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
(Bron:seniorweb)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2015 om 16:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Trouwens: als er echt iets aan de hand is met je hardware (videokaart o.i.d.) dan los je dat ook niet op met systeemherstel.

Dus wat is je probleem?

ti
door timmer77 - Apr 11, 2015 om 16:58
67 Antwoorden / 94 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 11 apr 2015, 16:43]Trouwens: als er echt iets aan de hand is met je hardware (videokaart o.i.d.) dan los je dat ook niet op met systeemherstel.

Dus wat is je probleem?isatap adopter start niet op code 10

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 11, 2015 om 17:04
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Timmer77,
KLIK
Vr, gr.

er
door erky - Apr 13, 2015 om 13:06
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi Timmer77,

Als er HARDWARE kapot is moet de kast open geschroefd worden.

Uw melding gaat over een driver.
Microsoft zegt hier het volgende over:
"U kunt dit foutbericht gewoon negeren. Dit foutbericht geeft geen probleem met de adapter aan. De adapter blijft goed werken."

Succes,
Erky

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2015 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@erky,

.....Microsoft zegt hier het volgende over:
"U kunt dit foutbericht gewoon negeren. Dit foutbericht geeft geen probleem met de adapter aan. De adapter blijft goed werken."
.....
Ja, klopt, staat in de link van sjoppie.

labren
door labren - Apr 14, 2015 om 10:39
862 Antwoorden / 0 Vragen

hardware kan je niet herstellen !!!! als dat stuk is moet je er gewoon nieuwe inzetten !!!!

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2015 om 11:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=labren schreef op dinsdag 14 apr 2015, 10:39]hardware kan je niet herstellen !!!! als dat stuk is moet je er gewoon nieuwe inzetten !!!!

Goh, dat wisten we nog niet.

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2015 om 11:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=labren schreef op dinsdag 14 apr 2015, 10:39]hardware kan je niet herstellen !!!! als dat stuk is moet je er gewoon nieuwe inzetten !!!!

Fijn dat je het even meldt; dat wist ik nl echt niet;-)

labren
door labren - May 15, 2015 om 13:13
862 Antwoorden / 0 Vragen

ja aldoende leert men he , maar als je iets niet weet mag je het mij altijd vragen hoor

edrick3
door edrick3 - May 15, 2015 om 13:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=labren schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:13]ja aldoende leert men he , maar als je iets niet weet mag je het mij altijd vragen hoor

OT
En zo'n reactie na een maand! Geweldig .....