mi
door michielvgerwen Jul 22, 2011 om 11:19
Computers & telefonie

Hoe klantenservice Tele2 te passeren?

Mijn tante van 90 heeft sinds 11 juli 2011 geen telefoonsignaal meer. Volgens de klantenservice is dit probleem bij het hoofdkantoor neergelegd maar er komt op geen enkele manier een voortgangsrapportage. Op donderdag 14 juli 2011 is verteld dat er binnen drie werkdagen een oplossing zou worden gevonden. Inmiddels is het 22 juli 2011 en zijn de drie werkdagen al ruimschoots voorbij :( . Wat mij het meest irriteert is dat er geen escalatieniveau is voor de klantenservice. Als je volhardend bent wordt de hoorn er op gelegd of wordt de toon steeds onvriendelijker. Er lijkt geen enkele manier om de klantenservice te passeren.
Bijkomend probleem is dat het zorg-alarm van deze oude dame gebruik maakt van haar telefoonaansluiting en die doet het niet. Dus als er iets gebeurt zie ik het werk van de aansprakelijk stelling al weer hangen :cry:
Heeft iemand een voorstel om de starre klantenservice te passeren?

13486 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2011 om 11:41
11566 Antwoorden / 51 Vragen
0

Michiel,

wat bij veel grote bedrijven lukt, is het opzoeken van een telefoonnummer voor "de pers". Ook wil er vaak een telefoonnummer zijn voor "werken bij" of te wel "de vacature's". Als dat lukt kan je je verhaal doen en passeer je de 0900 eerste lijn koningen en koninginnen die meer zijn als de directeur waarvoor ze werken. Dit is mij al bij meerdere bedrijven gelukt, dus succes.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2011 om 11:45
11566 Antwoorden / 51 Vragen
0

Michiel,

even voor je gezocht. Het vacaturenummer = 020 750 1000.

Succes.

mahadma
door mahadma - Jul 22, 2011 om 13:50
11566 Antwoorden / 51 Vragen
0

En nog even verder gezocht:

Mediarelaties
[edit -redactie, gegevens verwijderd]

Klantenservice Consumenten
T: 0900 – 241 1602

Postadres Tele2 Nederland
Postbus 22697
1100 DD Amsterdam

Hoofdkantoor Tele2 Nederland
T: +31 (0)20 750 1000
Wisselwerking 58
1112 XS Diemen
Nederland

Wederom succes.

birdies
door birdies - Jul 22, 2011 om 17:57
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Het lijkt mij het snelst werken als je de vraag stelt op het tele2 forum *klik*

tdehond
door tdehond - Jul 22, 2011 om 18:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

M.i. zou u de zaak kunnen bespoedigen door voor haar een aangetekende brief te sturen aan Tele 2

Geef daarin aan dat vanaf 11 juli geen gebruik gemaakt kan worden van Tele2.

Stel Tele 2 in gebreke en geef een uiterlijke termijn van 10 werkdagen om een goed werkende verbinding te realiseren.

Geeft aan dat mocht niet binnen deze termijn een goed werkende verbinding is, u per direct kosteloos de overeenkomst ontbindt.

BTW

Tele2 webcare is op twitter te bereiken:
klik hier

Contactgegevens tele2: klik hier




Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer