Hoe klantenservice Tele2 te passeren?
Mijn tante van 90 heeft sinds 11 juli 2011 geen telefoonsignaal meer. Volgens de klantenservice is dit probleem bij het hoofdkantoor neergelegd maar er komt op geen enkele manier een voortgangsrapportage. Op donderdag 14 juli 2011 is verteld dat er binnen drie werkdagen een oplossing zou worden gevonden. Inmiddels is het 22 juli 2011 en zijn de drie werkdagen al ruimschoots voorbij :( . Wat mij het meest irriteert is dat er geen escalatieniveau is voor de klantenservice. Als je volhardend bent wordt de hoorn er op gelegd of wordt de toon steeds onvriendelijker. Er lijkt geen enkele manier om de klantenservice te passeren.
Bijkomend probleem is dat het zorg-alarm van deze oude dame gebruik maakt van haar telefoonaansluiting en die doet het niet. Dus als er iets gebeurt zie ik het werk van de aansprakelijk stelling al weer hangen :cry:
Heeft iemand een voorstel om de starre klantenservice te passeren?
Michiel,
wat bij veel grote bedrijven lukt, is het opzoeken van een telefoonnummer voor "de pers". Ook wil er vaak een telefoonnummer zijn voor "werken bij" of te wel "de vacature's". Als dat lukt kan je je verhaal doen en passeer je de 0900 eerste lijn koningen en koninginnen die meer zijn als de directeur waarvoor ze werken. Dit is mij al bij meerdere bedrijven gelukt, dus succes.
En nog even verder gezocht:
Mediarelaties
[edit -redactie, gegevens verwijderd]
Klantenservice Consumenten
T: 0900 – 241 1602
Postadres Tele2 Nederland
Postbus 22697
1100 DD Amsterdam
Hoofdkantoor Tele2 Nederland
T: +31 (0)20 750 1000
Wisselwerking 58
1112 XS Diemen
Nederland
Wederom succes.
M.i. zou u de zaak kunnen bespoedigen door voor haar een aangetekende brief te sturen aan Tele 2
Geef daarin aan dat vanaf 11 juli geen gebruik gemaakt kan worden van Tele2.
Stel Tele 2 in gebreke en geef een uiterlijke termijn van 10 werkdagen om een goed werkende verbinding te realiseren.
Geeft aan dat mocht niet binnen deze termijn een goed werkende verbinding is, u per direct kosteloos de overeenkomst ontbindt.
BTW
Tele2 webcare is op twitter te bereiken:
klik hier
Contactgegevens tele2: klik hier
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer