richard83
door richard83 Jan 30, 2011 om 08:51
Computers & telefonie

Hotmail

Beste leden.

Ik heb weer een probleem! Als ik naar hotmail wil, krijg ik een witte scherm, ik kan dus niet in loggen.

Gr richard

1029 18 Rapporteer

su
door susannef - Jan 30, 2011 om 09:52
303 Antwoorden / 9 Vragen

Heb je dit probleem ook op andere sites?

Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan is het wellicht een optie om op een andere manier te proberen om op hotmail te komen.

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 10:57
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=susannef schreef op zondag 30 jan 2011, 09:52]Heb je dit probleem ook op andere sites?

Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan is het wellicht een optie om op een andere manier te proberen om op hotmail te komen.

Ja, en op een forum, daar is de login weg. Ik heb ook vaak geprobeerd in msn in de inbox te komen, dan blijft de scherm ook wit. heb het ook bij twitter.

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2011 om 11:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo richard83,

Zou voor de zekerheid eens scannen met MBAM.

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 11:55
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 30 jan 2011, 11:11]Hallo richard83,

Zou voor de zekerheid eens scannen met MBAM.

Heb inmiddels gedaan! Kwam niks uit. Als ik links onder op de balk kijk van (IE8) staat er zoon gele drie hoekje, heeft iets met script te maken of zo?

Ik heb ook effen een andere browser geinstaleerd, daar kan ik wel op hotmail komen en op de forum, wat niet op IE8 kon!

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2011 om 13:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

Dan zou ik de instellingen van IE8 eens herstellen.

De instellingen van Internet Explorer herstellen

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
2.Je kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.
3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4.Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
5.Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als je de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klik je op Sluiten en op OK.
8.Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat je Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Bron: windows.microsoft.com/nl-NL

Suc6

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 13:33
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 30 jan 2011, 13:12]@richard83,

Dan zou ik de instellingen van IE8 eens herstellen.

De instellingen van Internet Explorer herstellen

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
2.Je kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.
3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4.Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
5.Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als je de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klik je op Sluiten en op OK.
8.Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat je Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Bron: windows.microsoft.com/nl-NL

Suc6

Heb geprobeerd, is niet gelukt!

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 13:34
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 30 jan 2011, 13:12]@richard83,

Dan zou ik de instellingen van IE8 eens herstellen.

De instellingen van Internet Explorer herstellen

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
2.Je kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.
3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4.Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
5.Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als je de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klik je op Sluiten en op OK.
8.Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat je Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Bron: windows.microsoft.com/nl-NL

Suc6

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 13:39
386 Antwoorden / 28 Vragen

Ging wat mis!

Heb geprobeerd, maar isa niet gelukt!

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2011 om 13:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

Kan ook een probleem met Javascript zijn.
Kijk/lees even hier om te downloaden.

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2011 om 13:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS

Klik op Heb ik Java en je compu wordt gecontroleerd. Volg de aanwijzingen.

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 14:15
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 30 jan 2011, 13:48]@richard83,

Dan zou ik IE8 eens verwijderen en daardoor automatisch teruggaan naar IE7.
Klik even hier voor de oplossing en kijk onder het tabblad Oplossing.

Heb die er weer afgehaald, en weer is op nieuw geinstaleerd. Nu kan ik blijkbaar wel op Hotmail komen, en op de forum.

Mocht dit ook niet helpen dan kun je uiteraard IE8 weer downloaden.

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2011 om 14:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

Blijkbaar is het nu dus opgelost. Mooi zo.

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2011 om 14:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

Dan zou ik IE8 eens verwijderen en daardoor automatisch teruggaan naar IE7.
Klik even hier voor de oplossing en kijk onder het tabblad Oplossing.

Mocht dit ook niet helpen dan kun je uiteraard IE8 weer downloaden.

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 15:00
386 Antwoorden / 28 Vragen

@edrick#

Ben er ook blij om!

richard83
door richard83 - Jan 30, 2011 om 20:35
386 Antwoorden / 28 Vragen

Alleen adobe flash player wil niet mee werken zie ik! op een paar site.

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2011 om 11:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

De laatste Flash Player kun je hier downloaden.

Suc6

richard83
door richard83 - Jan 31, 2011 om 18:56
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 31 jan 2011, 11:05]@richard83,

De laatste Flash Player kun je hier downloaden.

Suc6

Hij wil niet downloaden. Hoe kan die als nog downloaden!

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2011 om 10:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@richard83,

Uninstall de oude versie eerst.
Gebruik bv. de blauwe link achter 1. Klik hier.

Probeer dan nog eens te installeren.