richard83
door richard83 Jun 25, 2011 om 13:35
Computers & telefonie

Hp21 bij vullen

Ik heb een vraag.

Ik moet de laaste tijd best veel printen.

Wat is het beste: bij vullen of steets een nieuwe inktcartridges
kopen.

Alle antwoorden zijn welkom!

Gr Richard

998 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 25, 2011 om 13:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo richard83,

Wat het beste is? Daar zijn de meningen over verdeeld.
Weet wel dat bijvullen het goedkoopste is!

Lees even hier.

Met vr.gr.

richard83
door richard83 - Jun 25, 2011 om 14:23
386 Antwoorden / 28 Vragen

@edrick3

Oke. Zit er ook over na te denken om het bij te vullen.

tu
door tulpje - Jun 26, 2011 om 17:45
69 Antwoorden / 53 Vragen

bijvullen is idd goedkoper
maar dat mag maar een keer of 3/4 dan moet je weer een nieuwe cardridge aanschaffen
er zijn ook immitatie cardridges verkrijgbaar van verschillende merken bv wecare
bij de meeste immitatie cardridges zit er vaak een dubbele inhoud in dus dan is dat goedkoper
ook de hema verkoopt ze
succes

co
door cordenhollander - Jun 28, 2011 om 00:17
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Richard,
Ik heb hier inkt staan voor HP-printers maar ik heb dit bijvullen geprobeerd met een Officejet V45 maar een hoop geknoei, inkt in de printer en geen letter op het papier.Beter is om naar de Hoogstraat te gaan naar dat bijvulwinkeltje. Omruilgarantie als het niet werkt, maar dat heb ik nog niet gehad bij hem.
Ik heb nu een nieuwe printer, draadloos, de HP 3050, maar daar zijn nog geen merkloze cartridges voor. Maar de HP kosten ook maar 13 euries. Wel gauw leeg.
O ja, steeds is met een D !!!
Je Oom Cor.

birdies
door birdies - Jun 28, 2011 om 08:04
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Beter is om naar de Hoogstraat te gaan naar dat bijvulwinkeltje. .......

In de Hoogstraat zit geen bijvulwinkeltje.

mahadma
door mahadma - Jun 28, 2011 om 08:26
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Misschien is een laserprinter (uitgaande dat je zwart/wit print) een optie. Maak eens een kostenplaatje op basis van je gebruik.

Groet, Mahadma.