salute
door salute Nov 26, 2015 om 11:51
Computers & telefonie

Imap probleem

Ik krijg steeds tijdens het bekijken van inkomende e-mail berichten het volgende: Uw Imap server heeft de verbinding verbroken. Dit kan gebeuren als de verbinding te lang niet actief is. Ik kan dat niet weg krijgen en weet ook niet hoe ik dat dan wel moet doen. .Ik ben bijna de hele dag actief op mijn laptop, dus daaraan kan het niet liggen.. Kan iemand mij helpen dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt

1080 2 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 26, 2015 om 12:21
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het snelste om dit op te lossen is om simpelweg Outlook opnieuw te installeren. Verwijder daarbij Outlook grondig (Iobit), schoon de PC op (CCleaner) en vergeet niet om te rebooten voor de nieuwe installatie. Logischerwijs back-up je mail en contacten, maar dat doe je uiteraard standaard al.

edrick3
door edrick3 - Nov 26, 2015 om 12:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo avdm,

Je bent de enige niet.
Klik hier.

Suc6