mk
door mkp Feb 5, 2014 om 19:48
Computers & telefonie

Internet explore reclame

Sinds een week wordt ik overspoelt met reclame als ik op
IE aan het surfen ben. Weet iemand hoe ik dit op een veilige manier weg kan krijgen?
Ik ben beslist geen "ster"met de PC.

Marleen

1108 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2014 om 20:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mkp,

1. Voor de zekerheid scannen met MBAM.
Klik onder FREE
2. Installeer AdBlockPlus voor de browser die je gebruikt.

Suc6

mk
door mkp - Feb 6, 2014 om 19:00
10 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=mkp schreef op woensdag 5 feb 2014, 19:48]Sinds een week wordt ik overspoelt met reclame als ik op
IE aan het surfen ben. Weet iemand hoe ik dit op een veilige manier weg kan krijgen?
Ik ben beslist geen "ster"met de PC.

Marleen

mk
door mkp - Feb 6, 2014 om 19:01
10 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=eruantalisse schreef op woensdag 5 feb 2014, 20:05]Waarschijnlijk heb jij (of iemand anders op jouw pc) op "ok" geklikt waar dat niet moest.
Voor je verder geholpen kunt worden:
* welk besturingssysteem gebruik je;
* welke versie van IE gebruik je;
* heb je een virusscanner en firewall en heb je deze ook aan staan;
* trek je regelmatig je updates binnen en scan je de pc regelmatig;
* sinds wanneer krijg je deze melding: na het openen van een mail, het te snel aanklikken van 'ok' etc.
* heb je - bij meerdere gebruikers op deze pc - voor iedereen een eigen account aangemaakt?

er
door eruantalisse - Feb 6, 2014 om 19:01
8 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heb jij (of iemand anders op jouw pc) op "ok" geklikt waar dat niet moest.
Voor je verder geholpen kunt worden:
* welk besturingssysteem gebruik je;
* welke versie van IE gebruik je;
* heb je een virusscanner en firewall en heb je deze ook aan staan;
* trek je regelmatig je updates binnen en scan je de pc regelmatig;
* sinds wanneer krijg je deze melding: na het openen van een mail, het te snel aanklikken van 'ok' etc.
* heb je - bij meerdere gebruikers op deze pc - voor iedereen een eigen account aangemaakt?

mk
door mkp - Feb 6, 2014 om 19:06
10 Antwoorden / 16 Vragen

=eruantalisse schreef op woensdag 5 feb 2014, 20:05: Waarschijnlijk heb jij (of iemand anders op jouw pc) op "ok" geklikt waar dat niet moest.
Voor je verder geholpen kunt worden:
* welk besturingssysteem gebruik je;
* welke versie van IE gebruik je;
* heb je een virusscanner en firewall en heb je deze ook aan staan;
* trek je regelmatig je updates binnen en scan je de pc regelmatig;
* sinds wanneer krijg je deze melding: na het openen van een mail, het te snel aanklikken van 'ok' etc.
* heb je - bij meerdere gebruikers op deze pc - voor iedereen een eigen account aangemaakt?

mk
door mkp - Feb 6, 2014 om 19:24
10 Antwoorden / 16 Vragen

Ik heb vista en IE 8. IE 9 vind ik lastig met favorieten an de rechterkant.
Verder wordt de pc door mij gebruikt en door mijn man, met eigen account

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2014 om 20:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@!mkp,

Nou, het reageren is gelukkig gelukt. ;-)

Heb je gedaan wat er in mijn reactie van 5.2 staat?
Even op de in rood aangegeven woorden klikken!
(Leuk dat je Topantwoord aanklikt terwijl er nog geen antwoord/oplossing gegeven is.)

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2014 om 20:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mkp,

Wil je reageren na een quote zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en je kunt je reactie typen.

Met vr.gr.