so
door sonic321 Dec 31, 2010 om 17:01
Computers & telefonie

Invender Ezeee Webdesign CMS

Bij invender software besteld: Ezeee Webdesign CMS PRO.

Dit is een web-based pakket, welke je moet uploaden naar je ftp-map voordat je überhaupt iets kan doen. Echter na gebruik van enkele uurtjes geconcludeerd dat het pakket niet doet wat ik verwachte.

Op de site vermeld Invender dat de software niet te kopiëren is, letterlijk "de licentie module is geencrypt".

Dit klopt ook, want het pakket staat altijd in verbinding met Invender. Voorbeeld: Op het moment dat je de bestanden van de webdesign in een sub-map zet van je ftp-server, dan is de software al niet meer bruikbaar door een ongeldige licentiecode.

Ik ben dus van mening dat ik het product kan laten deactiveren, het is tevens een download welke publiekelijk toegankelijk is. Je betaald alleen 149,00 euro voor een code.

Indien je gebruik wilt maken van je herroepingrecht, moet je volgens de algemene voorwaarden dit binnen 7 dagen kenbaar maken aan Invender. Zo gezegd, zo gedaan.

Invender geeft als reactie:
Helaas is het niet mogelijk licenties terug te nemen.
----
Ik geef aan dat het om een product gaat wat niet kopieerbaar is, waardoor ik niet het probleem zie. Tevens wijs ik hun op de algemene voorwaarden en het winkelkeurmerk.
----
Invender geeft als reactie (3 dagen later):
De licentie is verstrekt, en daarmee verbruikt.

Als u het Thuiswinkel keurmerk leest, dan ziet u zelf, neem ik aan, ook staan:
Uitzonderingen op dit herroepingsrecht van 14 dagen geldt bijvoorbeeld voor reizen, volgens specificaties van de klant gemaakte producten, food, eenvoudig kopieerbare zaken als dvd's, cd's en software e.d
-----
Hierin geven zij zelf weer aan dat het om "eenvoudig kopieerbare zaken als, dvd's, cd's en software e.d."

Echter is het product niet eenvoudig te kopiëren zoals ze zelf ook aangeven. Tevens staat het product altijd in verbinding met hun.

Mijn vraag is of zij daadwerkelijk kunnen zeggen dat ik onrechtmatig een klacht indien.

1262 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gr
door grafiq - Jan 6, 2011 om 16:17
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zeer herkenbaar! Zelfde reactie ontvangen op Mail-to-Go Pro, waarbij het programma ook niet kon wat wij er van verwachtten. Onder het mom van "Wanneer op onze website niet staat dat het pakket iets wel kan dan kan het dat niet..."

Helpdesk is traag, verschrikkelijk arrogant en fel op de persoon en alleen via "tickets" bereikbaar. Kost veel moeite en ergenis om er door te dringen, waarschijnlijk in de leer geweest bij KPN!

so
door sonic321 - Jan 7, 2011 om 20:52
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inderdaad, een zeer trage helpdesk, waar mensen blijkbaar alleen tickets lezen. Even telefonischcontact is teveel moeite.

Het erge is dat ze alles gewoon inkopen bij hun leveranciers, en hun eigen naam erop plakken.

00
door 008 - Mar 28, 2012 om 16:56
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb bij dit verschrikkelijke bedrijf Ezeee webshop pro gekocht.
In een handomdraai een webwinkel staat er op hun website....
nu ruim 7 weken later ben ik nog steeds aan het wachten op een product/activatie key zodat ik de software kan gebruiken. (kan door onduidelijke redenenook niet meer geleverd worden)
Wordt gewoon doodleuk gezegd dat ik pech heb en dat er van hun kant niets meer aan gedaan kan worden.
zeer onbeschofte medewerkers aan de lijn gehad.
Geen reacties op mail!!!!
Tegen dit bedrijf zou actie ondernomen moeten worden.
Had ik mij maar beter ingelezen vooraf want naar wat blijkt zijn wij zeker niet de enige!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer