gallito
door gallito Jul 3, 2023 om 11:59
Computers & telefonie

Kan 2 Webpagina's niet meer scrollen en staan vast.

Ik werk met Chrome en soms Mozilla. Nu kan ik ineens de webpagina's van o.a.  Fletcher niet meer scrollen als ik vanuit een nieuwsbrief doorklik. Het schuifje rechts is niet meer in beeld en met de knoppen omlaag/omhoog werkt het ook niet. Ik heb het bij 2 websites, bij anderen heb ik geen probleem.
Hoe kan ik dit oplossen of ligt het aan de instellingen bij de verzender?
Groet,

1332 5 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Jul 3, 2023 om 12:02
7215 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien geschiedenis en cookies verwijderen een oplossing.

Thecla58
door Thecla58 - Jul 3, 2023 om 12:54
865 Antwoorden / 3 Vragen

Ga naar ctr-alt-del kies daar voiro taakbeheer, dan krijg je een scherm en daar staat als eerste tabje processor... kijk onder toepassingen naar hetgeen niet reageert, klik dat aan en dan rechtsonder op beëindigen.

Ozymandias
door Ozymandias Jul 20, 2023 om 09:41
176 Antwoorden / Vragen

Als een webpagina niet scrolt betekent dat niet dat de browser zelf is vast gelopen, en dat blijkt ook niet uit de omschrijving van de TO. En het is een onzalig advies om zo maar processen te gaan beeindigen in je system als je niet weet wat je aan het doen bent.

Mabelle
door Mabelle - Jul 3, 2023 om 13:06
462 Antwoorden / 1 Vragen

Even Fletcher gecheckt met Chrome en Opera, geeft precies hetzelfde probleem als bij jou. Zelfs als ik alle cookies toesta, doet de site het niet. Heb het ook wel eens met een andere website. Op Edge werkt Fletcher wel goed.