ra
door rattan Nov 30, 2015 om 12:25
Computers & telefonie

Malafide SMS-diensten

Ik heb een mobiel abonnement bij Tele2. Reeds enige tijd hoor ik op mijn smartphone enkele malen achtereen een ting. Wanneer ik dan kijk staan er 4of soms 5 lege Sms'jes op mijn scherm.
Nu kreeg ik een incasso via mijn bank van € 44,99. Ik heb deze geweigerd, want ik heb me nooit voor een SMS-dienst aangemeld en al helemaal niet voor een lege. De volgende dag kreeg ik een berichtje van Tele2 dat wanneer ik niet betaalde zij mijn mobiel af zouden sluiten.
Ik heb hiertegen uiteraard geprotesteerd en na een lang telefoongesprek met een medewerker, die er overigens niets van begreep of zei er niets van te begrijpen, eindelijk door verbonden met iemand van de afd. mobiele telefoons. Zij vertelde me dat het een veel gehoorde klacht is, maar dat ik wel moest betalen wanneer ik niet afgesloten wilde worden, want zij kon er ook ECHT niets aan doen.
Ik vraag me in arren moede af hoeveel de Nederlandse Internetbedrijven achterlopen en dat ze hun naam niet beter beschermen. Kijk naar AH, Praxis enz. enz. hierbij ku je ook in allerlei vallen lopen.
Intussen zijn alle betaalde diensten op mijn mobiel geblokkeerd, maar mij werd nog wel verteld dat er nog een rekening aan zat te komen die hoger was dan de vorige. Mij werd ten zeerste (???) aangeraden toch vooral te betalen om zo verdere moeilijkheden te voorkomen.
Intussen heb ik op internet de rekening gezocht en gevonden. Hierop is niet te zien dat het een bedrag betreft dat aan het malafide Entertainment Netsize Sv wordt doorbetaald.

Mijn vraag is nu, kan dit zomaar? En verder, ben ik verantwoordelijk voor het feit dat zij kennelijk niet in staat zijn om Entertainment Netsize SV van hun sites te weren? Of verdienen ze er misschien zelf ook aan?
Wanneer ik bovengenoemde naam in tik op internet staat er direct boven de naam van het bedrijf een aantal klachtencompanies waar ik mijn klacht over dit bedrijf kan indienen. Rara, hoe zit dat in vredesnaam?

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet.
Rita Bogers

Gewenste Oplossing

Wanneer u mij aangeeft wat ik tegen deze terreur kan doen.

1263 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2015 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lees dit eens goed door en scroll naar beneden waar staat ik heb een hoge telefoonrekening door ongewenste sms dienst , ik wil de rekening niet betalen of een deel van de rekening terug , wat kan ik doen ?

klik hier

ve
door verwijderd - Nov 30, 2015 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U hebt het best wel moeilijk in uw leven.

U zoekt bij hulp over een TELEFOON.
En vervolgens braakt u een klaagzang uit over zo'n beetje elke sort winkel in Nederland.

Gaat het inmiddels weer goed met u?

ve
door verwijderd - Nov 30, 2015 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het betreft een smartphone?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer