va
door vara42 Sep 17, 2012 om 20:36
Computers & telefonie

Mob telefoon

Is het normaal dat er voor elk NIET beantwoord gesprek TÓCH een minuut in rekening wordt gebracht

586 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

va
door vara42 - Sep 17, 2012 om 21:54
14 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=vara42 schreef op maandag 17 sep 2012, 20:36]Is het normaal dat er voor elk NIET beantwoord gesprek TÓCH een minuut in rekening wordt gebracht


En als er geen voicemail is en er niemand antwoord dan moet er toch betaald worden. Dus.

naitsoezn
door naitsoezn - Sep 17, 2012 om 21:58
842 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inkomend of uitgaand niet-beantwoord gesprek?

Als je iemand probeert te bellen die niet opneemt, en de voice-mail gaat over, dan moet je daar inderdaad voor betalen, zelfs als je die voice-mail niet inspreekt.

diumenge
door diumenge - Sep 17, 2012 om 22:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Welke provider? Tijdje geleden was dat toch in het nieuws dat sommige providers inderdaad kosten in rekening brengen als de verbinding niet tot stand komt.

va
door vara42 - Sep 17, 2012 om 22:15
14 Antwoorden / 5 Vragen
0

Telfort en elke keer weer. Steeds. 1 minuut in rekening diefstal toch

diumenge
door diumenge - Sep 17, 2012 om 22:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Inderdaad belachelijk.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 19, 2012 om 16:34
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Naar welke provider/providers bel je?

mousy32
door mousy32 - Sep 19, 2012 om 16:55
179 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik vind het niet normaal nee , heb zelf zoiets gehad met tele 2 vroeger maar dan met de vaste lijn, zij deden dit ook. Heb toen een hele discussie gehad dat ik dit niet pikte want het is inderdaad een bedrag rekenen voor geen verbinding.
Wat ik toen gedaan heb, is de directeur aanschrijven en dit aankaarten. Ik kreeg het teveel betaalde terug.

mousy32
door mousy32 - Sep 19, 2012 om 17:01
179 Antwoorden / 8 Vragen
0

aanvulling op wat u kunt doen:
Specificaties aanvragen, kopieren origineel zelf houden! Alle niet tot stand komende verbindingen higlighten en die met een begeleidende brief opsturen (aangetekend kan maar hoeft niet).
En trap aub niet in smoesjes van dit is het starttarief , want er is immers geen verbinding. In mijn geval ging het toch om 10 gulden die ik in een paar maanden tijd extra betaalde.
Ik wens u succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer