Ik heb op 10 januari dit jaar een Home Cinemaset Pioneer MCSs-FS232 Blu-ray systeem gekocht bij Beerepoot in Hoorn, maar nu doet de radio het niet meer. De enige manier om de radio weer aan te krijgen is; de stekker eruit trekker en opnieuw aansluiten. Dit heb ik nou al zo'n 5 keer gedaan. Nu kan ik wel mijn apparaat meenemen naar Beerepoot, maar als ik hem daar weer aansluit dan zal ie het gowoon weer doen en dan heb ik niets om te laten zien. Als ik een monteur laat komen kost me 65 euro. Ik vindt dat het een fabrieksfout is en dat ik die 65 euro niet hoef te betalen
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Je zult toch met het apparaat terug moeten naar de verkoper wil je aanspraak op garantie maken. Omschrijf je klacht daar duidelijk en laat ze maar reageren.
@007jamesbond, ben toch ook wel geïnteresseerd als je bij voorbaat weet dat radio in de winkel wel gaat werken en thuis niet. Lijkt er dan eigenlijk op de je stekker(s) niet in orde zijn. Zou dat ding toch maar onder de arm nemen en terug gaan naar Beerepoot. Je hebt er trouwens toch nog garantie op, neem ik aan?
U kunt toch ook het product bij Beerepoot brengen en dan uitleggen waar het mis gaat? Het zal wel met een of ander contactpuntje te maken hebben. Waarschijnlijk stuurt Beerepoot het product dan door naar de fabrikant en die kijkt hem dan na.
Je kan 2 dingen proberen: Controleer je kabel en sluit alles 100% volgens de gebruiksaanwijzing (die iedereen natuurlijk leest) aan. 2: Heb je een handige harrie in de buurt, laat die eens kijken of jij misschien, eventueel, per ongeluk iets fout doet.
Als het de antenne aansluiting van de radio betreft zou ik eerst de kabel vervangen, wellicht is de aansluitstekker gammel. Blijft het probleem alsnog bestaan moet er sprake zijn van een los contact in de aansluiting. In dat geval even Beerepoot bellen en het probleem voorleggen en vragen of u met het systeem terug kunt komen zonder alle luidsprekers e.d.. Als het de Beerepoot winkel betreft waar ik naar gezocht heb is het een EP winkel met voor zover ik EP winkels ken een goede service hebben.
ik heb al 4 x datzelfde gehad waarbij ik de stekker eruit en er weer ik moeste doen. als ik hem meeneem naar Beerepoot dan haal ik de stekker er bij mij uiten dan doe ik de stekker er bij Beerepoot er weer ik en dan doet ie het weer, maar dan heb ik niets om te laten zien. min vriendin wou s"morgens de radio aanzetten, maar hij deed het niet dus ik haalde de stekker eruit en deed hem er weer in. de 2de keer dat het gebeurde heb ik er in filmpje van gemaakt en aan Beerepoot laten zien. hij vertelde dat hij van een afstand niet kon zien wat er mankeerde en dat een monteur 65 euro kost. ik wil dat een monteur bij mij komt zonder dat ik die moet betalen
U heeft recht op een goed werkend product. Optie 1: het hele spul inpakken en retour verkoper ter reparatie/omruiling/enz. onder garantie en zonder kosten. M.i. heeft uw verkoper gelijk dat hij het apparaat in zijn reparatieafdeling/bij zijn leverancier wil laten controleren/herstellen. Dit is de normale norm voor een reparatie/storing.
Een monteur sturen kost € 65, geloof ik best. Maar omdat u een monteur 'aan huis' wil hebben, (= geen optie) zult u die m.i. moeten betalen. Overigens vraag ik mij af of die monteur de storing kan vinden, zonder de (mogelijk) speciale meetapparatuur.
ik wil de monteur dan laten horen dat de radio het niet doen. ikwil het op basis van 'no cure no pay'. als defout bij mij ligt wil ik die 65 euro best betalen, maar alshet een fabriekfout is dan niet
Nog 1 keer dan, volgens mij zit er toch echt nog garantie op iets wat 10 Januari 2015 is gekocht. Beerepoot is de "handelaar - verkoper -" dus die moet het, zonder kosten oplossen. Als dat betekent dat je met de apparatuur naar die toko moet gaan: so, it will be. Maar monteur (van wie?) Pioneer? is het merk; u heeft een deal met Beerepoot; die moeten, heel gewoon, het zaakje oplossen en als dit alleen een nieuwe kabel betreft: koop een nieuwe en zie hoe dit gaat. Helpt dit ook niet: dan met de handel naar....
U hebt 2 jaar wettelijke garantie. Binnen de 6 maanden na de aankoop moet de verkopende partij bewijzen dat het gebrek al niet bestond bij de aflevering. U werd mogelijk een ondeugdelijk product verkocht.
[quote=1953 schreef op donderdag 23 apr 2015, 02:44]U hebt 2 jaar wettelijke garantie. Binnen de 6 maanden na de aankoop moet de verkopende partij bewijzen dat het gebrek al niet bestond bij de aflevering. U werd mogelijk een ondeugdelijk product verkocht. Lees de vraag nog eens.
@TS.
Wat bedoel je precies met de radio werkt niet? Vind hij geen zenders? Geen of laag volume? Werkt hij dan nog wel via een andere bron als de TV of DVD speler ofzo?
Heb je internetradio via een los kastje of heb je nog een ouderwetse Coax kabel? Of antenne?
Ik wil die monteur wel betalen voor 65 euro, maar als bij mij blijkt datt de radio het niet doet dan vindt ik dat ik die 65 euo ook niet hoef te betalen
U kunt wel van alles willen maar dat gaat de verkoper niet voor u doen. U zult het apparaat naar de winkel moeten brengen met een gedetailleerde uitleg, liefst op papier wat betreft de klacht die zich af en toe voor doet. Een reparateur laten komen heeft geen enkele zin want de kans dat het euvel zich dan voordoet is bijzonder klein. Nogmaals de vraag, welke stekker moet u uit het apparaat halen om het radio gedeelte weer aan de gang te krijgen?
mijn home cinema bestaat uit 3 boxen en een bluray-speler met alerlijfunties waaronder radio en er zit dus maar een stekker aan. dat de radio het niet doet dat heb ik nu al een paar dagen
Maak een filmpje thuis! Dan kunnen ze zien wat het probleem is en dat hij niet werkte.
Na stekker opnieuw dus wel weer en dan zullen ze eerder deze ruilen of herstellen want ze moeten eerst weten wat het defect is.
Pas nadat ze dit filmpje bekeken kunnen ze in de werkplaats er iets mee of terug sturen en nieuwe geven.... Het is zo dat als een goed werkende de werkplaats in komt na stekker erin er niets gedaan zal worden dus moeten ze hem eerst weer laten vastlopen!
Daarom filmpje en daarmee klagen.... Stekker eruit en weg bewijs dus filmpje laten zien zodat ze weten dat het zo is... ook aan einde stekker even uit en weer in mag dan...
Met een filmpje èn medewerking van de verkoper, zal u nog steeds het spul moeten inpakken en naar de verkoper moeten brengen, die ook nog, mits een redelijk termijn, ook nog tot herstel over kan gaan ...............
Met dank aan crewmember weet ik nu dat er op het apparaat een coaxiale radio aansluiting aanwezig is. Op die aansluiting kan de meegeleverde draadantenne aangesloten worden maar dat is verre van ideaal want het signaal kan zo zwak zijn dat de radio in muting gaat, gevolg u hoort geen geluid meer. Middels een coaxkabel op het veelal aanwezige antenne aansluitpunt in uw woonkamer aansluiten lost al veel problemen op. Neemt u geen diensten van een kabelaar af dan is dat geen optie want er is geen signaal op het aansluitpunt. Wat er dan over blijft is zelf een goede antenne plaatsen of als dat mogelijk is digitale radio luisteren.
bedankt voor de reacties, maar mijn radio doet het inmiddels weer zonder dat ik er iet saan gedaan heb, maar ik houder wel rekening mee dat het een volgende keer weer raak is
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland?
Lees meer
Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen.
terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand
Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan dit is zelfs een goedkope shag dit kunnen mensen niet meer betalen toch
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer