ma
door maravillosa Jul 24, 2015 om 16:34
Computers & telefonie

Nummerbehoud Hollandsnieuwe

20 juni vroeg ik een sim-only abonnement aan. De week daarop ontving ik via de post mijn nieuwe simkaart. Ik heb direct nummerbehoud aangevraagd wie de website. Daarop volgden eerst de ontvangstbevestiging mail en daarna de goedkeuringsmail. In de laatste mail stond dat de overzet van de mail op 10 juli zou gebeuren. Op 10 juli vroeg ik mezelf af hoe ik eigenlijk zou weten dat het nummer was overgezet. Ik besloot op mijn persoonlijke pagina van Hollandsnieuwe te kijken. Daarop stond dat mijn nummerbehoud aanvraag geannuleerd was. Ik heb via de mail, telefonisch en via Facebook contact gehad met Hollandsnieuwe en gevraagd wanneer het dan zou gebeuren. Alle drie zeiden ze wat anders. Dus ik weet het niet meer en ondertussen betaal ik gewoon nog mijn oude, duurdere abonnement door bij mijn ''oude'' provider.

3070 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 24, 2015 om 18:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo maravillosa,

Toch (nog maar) eens aan de bel trekken!
Zeet anders je klacht (ook) eens op klachtenkompas.nl

Suc6

ho
door hopetobehelping - Jul 24, 2015 om 18:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste maravillosa,

u heeft nummerbehoud aangevraagd bij Hollandsnieuwe.
Als u contract vrij bent bij uw 'oude' provider dan ben ik benieuwd wat er aan reden is opgegeven waarom het nummerbehoud is geannuleerd (zonder enige communicatie naar u toe).

Er zijn regels voor nummerbehoud en Hollandsnieuwe is bij wet verplicht zich hier aan te houden (ga er vanuit dat u contract vrij bent bij uw 'oude' provider). Hier leest u er meer over, klik hier.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 25, 2015 om 07:26
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wanneer jouw telefoonnummer je redelijk dierbaar is en niet zonder abonnement kunt, koop dan een dual-sim telefoon + prepaid waarbij je slechts 1x in de 6 maanden moet bellen/sms'en om het nummer te behouden.

Hollandsnieuwe = Vodafone met idem dito service. Moet je niet aan willen beginnen. Daarom ook sterk het advies om het abonnement te cancelen en 'n andere provider te zoeken.

diumenge
door diumenge - Jul 25, 2015 om 09:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wie is de oude provider? Lijkt mij namelijk dat je het probleem daar moet zoeken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer