Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maravillosa - 24-07-2015 16:34:24
Computers & Telefonie

Nummerbehoud Hollandsnieuwe

20 juni vroeg ik een sim-only abonnement aan. de week daarop ontving ik via de post mijn nieuwe simkaart. ik heb direct nummerbehoud aangevraagd wie de website. daarop volgden eerst de ontvangstbevestiging mail en daarna de goedkeuringsmail. in de laatste mail stond dat de overzet van de mail op 10 juli zou gebeuren. op 10 juli vroeg ik mezelf af hoe ik eigenlijk zou weten dat het nummer was overgezet. ik besloot op mijn persoonlijke pagina van hollandsnieuwe te kijken. daarop stond dat mijn nummerbehoud aanvraag geannuleerd was. ik heb via de mail, telefonisch en via facebook contact gehad met hollandsnieuwe en gevraagd wanneer het dan zou gebeuren. alle drie zeiden ze wat anders. dus ik weet het niet meer en ondertussen betaal ik gewoon nog mijn oude, duurdere abonnement door bij mijn ''oude'' provider.