bo
door boarder Jan 10, 2010 om 13:48
Computers & telefonie

Onbeperkt internet op je mobiel? niet dus!

Goede dag,

Ik heb laatst een nieuwe telefoon gekocht.
Deze telefoon (HTC touch daimond 2) kan gebruik maken van internet. (GPRS, 3G etc.)
Hiervoor heb ik het abonnement 'onbeperkt basis' afgesloten tot het einde van de looptijd van mijn huidige abonnement.
Nu kwam ik er op 8 jan. er achter dat ik niet meer op internet kon en de melding kreeg dat de verbinding aan de andere kant verbroken was.

Ik bellen met de klantenservice, waar ik te horen kreeg dat ik teveel op internet heb gezeten.
Ik ben het hier natuurlijk niet mee eens, dit is natuurlijk niet meer onbeperkt, en je moet toch wel normaal gebruik kunnen maken van zo'n dienst?
Het enigste wat ik heb gedaan is af en toe het weer updaten, mail checken en enkele website's bezoeken.
Dit moet toch gewoon kunnen?

De klantenservice had het over dat ik over de fair use policy heen was.
(Zie: http://se.tele2.nl/files/Fair_Use_Policy_-_Mobiel_Internet.pdf)

Als ik hier kijk zullen ze je een bericht moeten sturen als te teveel gebruikt, zelfs dat is niet gedaan.
Nu wou ik het abonemment afsluiten en zelfs dat mocht niet!

Nu is mijn vraag of meerdere hier last van hebben en wat voor stappen ik kan ondernemen??

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Jelle

500 1 Rapporteer

kiran
door kiran - Jan 10, 2010 om 15:11
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@boarder

"Nu is mijn vraag of meerdere hier last van hebben en wat voor stappen ik kan ondernemen".
Klik op de link. (soortgelijke vraag 8 januari)

onbeperkt/beperkt