an
door anoukje Jun 29, 2015 om 11:34
Computers & telefonie

Opstarten

mijn pc is weg geweest naar de fabriek en nu is er alles van af nu kryg ik bij het opstarten de pagina istartsurf als eerst hoe kan ik die voorgoed verwyderen m.v.d

546 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 29, 2015 om 11:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo anoukje,

Raar dat je de computer terug krijgt met een browser hijacker er op.

Download AdwCleaner hier en laat scannen.

Meld het resultaat maar even.

Suc6

NatureTravel
door NatureTravel - Jun 29, 2015 om 11:51
646 Antwoorden / 8 Vragen

Het verbaast mij altijd dat mensen wel de pagina van Kassa weten te vinden, maar er niet op komen om even een antwoord op hun vraag te googelen.

Om iStartSurf van de computer te verwijderen zijn diverse gratis tooltjes te vinden, dit is zo'n adres waar het te vinden is:

http://removalsearch.com/fix/nl/?threat=Istartsurf%20Virus&gclid=CKqvyKbQtMYCFQ3HtAodA48H2A

aurora1
door aurora1 - Jul 1, 2015 om 03:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mij verbaast het steeds opnieuw dat bij dergelijke vragen vaker Spyhunter geadviseerd wordt: klik hier en klik hier. Op dit forum is dit al vaker aan de orde geweest.
Hoewel goed bedoeld, worden vragenstellers vaak met een dergelijk advies van de wal in de sloot geholpen....
Volg het advies van @edrick3 zou ik zeggen.

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2015 om 10:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 1 jul 2015, 03:22]Mij verbaast het steeds opnieuw dat bij dergelijke vragen vaker Spyhunter geadviseerd wordt: klik hier en klik hier. Op dit forum is dit al vaker aan de orde geweest.
Hoewel goed bedoeld, worden vragenstellers vaak met een dergelijk advies van de wal in de sloot geholpen....
Volg het advies van @edrick3 zou ik zeggen.

+1